کمپین نوروزی «بازینو» بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود

مجازیستکمپین نوروزی بازی­‌های موبایلی ایرانی«بازینو»، فرصتی برای عرضه و معرفی تمام محصولات تولید شده توسط بازی­‌سازان ایرانی و آشنایی کاربران ایرانی با این بازی‌ها است.
برای حضور در این کمپین پس از اعلام فراخوان، تمامی بازی­‌سازان ایرانی که حداقل یک محصول در یکی از فروشگاه‌­های ایرانی عرضه دیجیتال بازی‌های موبایلی ارائه کرده­‌اند، می‌­توانند درخواست خود را برای حضور در این کمپین ثبت کنند. پس از ثبت درخواست‌ها، شورای ارزیابی با توجه به شاخص‌های بازی‌های متقاضی شرکت در کمپین، بازی‌های نهایی را انتخاب و عناوین بازی‌های منتخب به‌صورت عمومی اعلام می‌شود.
شورای ارزیابی کمپین نوروزی «بازینو» بازی‌های تیم‌ها و شرکت‌های متقاضی را براساس شاخص­‌های چون مدت زمان انتشار بازی، امتیاز بازی در فروشگاه‌­ها، تعداد نصب فعال بازی، مدل درآمدی بازی و غیره بررسی می‌کنند. علاوه براین شاخص‌ها، بازی‌هایی که امکان برگزاری مسابقات آنلاین برای نوروز ۱۴۰۰ و طراحی هنری و بازی ویژه‌ای‌ برای نوروز ۱۴۰۰ داشته‌ باشند، نیز در انتخاب بازی‌ها برای کمپین نوروزی «بازینو» از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.
تبلیغات بازی­‌های منتخب در این کمپین نیز از طریق تمامی کانال­های عرضه محتوای تبلیغاتی برای کاربران نمایش داده می‌شود و کاربران با کلیک و انتخاب هر یک از ورودی‌های طراحی شده برای کمپین به صفحه میزبان در سایت بنیاد ملی بازی­های رایانه­ای هدایت می‌شود تا از طریق این صفحه به لینک دریافت و نصب بازی‌های شرکت‌کننده در این کمپین در یکی از فروشگاه­های عرضه دیجیتال بازی‌های موبایلی دسترسی پیدا کند.
/بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول