ترفند پلیس‌های آمریکا برای کم کردن انتشار ویدئوهای مشکل‌دار آنها در یوتیوب

مجازیستدر یوتیوب و اینستاگرام، برای پیشگیری از ارسال ویدئوها و موسیقی‌های دارای کپی‌رایت، الگوریتم‌های پیشبینی شده که به طور خودکار می‌توانند متوجه بشوند و ویدئوی شما را حذف یا محدود کنند. البته در مواردی شما می‌توانید نسبت به حذف ویدئو و اینکه مشمول کپی رایت نیست، اعتراض کنید که غالبا به جایی نمی‌رسد.

چه بسیار مواردی که بدون ربط یک ویدئو حذف شده است.

اما جالب اینجاست که طبق خبری که در سایت بوینگ بوینگ منتشر شده، پلیس‌های آمریکا در چند مورد وقتی متوجه شده‌اند که به سبب رفتارشان، کسی در حال فیلمبرداری آنهاست، شروع به پخش یک موسیقی دارای کپی رایت می‌کنند.

این طوری احتمال پخش ویدئوی آنها، دست‌کم با صدا کم می‌شود و شاید دیگر با ویدئوی بدون صدا کسی نتواند اتهامی متوجه آنها کند.

یکی از کاربران اینستاگرام به تازگی در این مورد کپشن قابل اعتنایی نوشته. این کاربر شک کرده نکند دستور استفاده از این ترفند از بالا به افسرهای پلیس داده شده باشد.

چند وقت پیش هم خبری در «یک پزشک» منتشر کردیم که می‌گفت دولت تانزانیا، مخالفین خود در توییتر را با گزارش نقض کپی رایت توسط آنها، توسط خود توییتر ساکت می‌کند.

ترفندهای خاموش‌سازی کاربران اینترنت بسیارند و از ترفندهای نرم و سخت و ابتکاری زیادی استفاده می‌شود و این ترفندها خیلی سریع همه‌گیر می‌شوند.

/یک پزشک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول