در حال بازپرداخت وام ۵ میلیارد تومانی به دولت هستیم

مجازیستبیانیه‌ای که بیسفون در راستای اعلام توقف فعالیت پس از ۸ سال خدمت‌رسانی به کاربرانش منتشر ساخته هم‌اکنون در وبسایت رسمی این مجموعه قابل مشاهده است. در بند سوم این بیانیه تاکید شده که بیسفون در تمام مدت فعالیت خود سعی کرده تا به دور از حواشی باشد و مستقل رفتار کند و حالا هم متعهد به تمام مسئولیت‌های خود است. بند سوم این بیانیه عینا به شرح زیر است:

  • بیسفون همواره تلاش کرده است تا فعالیت های خود را از کلیه حواشی دور نگه دارد و مستقل از هرنوع جریان سیاسی و بهره‌برداری‌های کوتاه مدت جناحی به فعالیت تخصصی خود بپردازد. در حال حاضر نیز توقف فعالیت بیسفون صرفا یک تصمیم تخصصی و کسب و کاری است. بیسفون متعهد به انجام مسئولیت ها و تعهدات خود در پاسخ به حمایت های صورت گرفته خواهد بود و در این زمینه با نهادهای ذیربط در تعامل است.
  • بعنوان یک استارتاپ قدیمی در حوزه فناوری اطلاعات در یک فرصت مناسب نسبت به تحلیل و بررسی مسیر ۸ ساله خود و دلایل توقف فعالیتش در یک محیط کاملا تخصصی و به دور از حاشیه اقدام خواهد کرد.
  • امیدواریم بتوانیم در شرایط بهتر میزبان این کاربران در آینده باشیم.
میلاد موحدین، مدیر اجرایی بیسفون:
  • برای جلوگیری از حواشی که بخواهد پیش بیاید این اطلاعیه را منتشر کردیم. این حمایت‌هایی که به ما شده بلاعوض نبوده و وجوه اداره شده، تضامین و سود خودش را دارد و این بازپرداخت حتما به طور تمام و کمال انجام می‌شود.
  • اپلیکیشن بیسفون پلاس تنها یک محصول از شرکت خدمات ارتباط بیس فن بوده و شرکت به طور کلی تعطیل نشده بلکه فقط خدمات این پیام رسان قرار است به زودی معلق شود؛ شرکت خدمات ارتباط بیسفون در حال بازپرداخت این وام است.
با اینکه اپلیکیشن بیسفون محصولی از شرکت تراشه سبز بوده ولی به نظر می‌رسد در سال ۱۳۹۴ (یکسال پس از عرضه بیسفون) با راه‌اندازی شرکت جدیدی به نام شرکت فناوری های بیسفون (خدمات ارتباط بیس فن) مالکیت این پیام رسان نیز به این گروه واگذار شده است. بر اساس اطلاعات روزنامه رسمی این شرکت در مهر ماه ۱۳۹۴ تاسیس شده و در زمینه‌های گوناگون ICT نظیر ارائه و پشتیبانی بسته های نرم افزاری و سی دی اطلاعاتی تولید داخل، خدمات شبکه های اطلاع رسانی. مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیکی، شبکه داده ها (ارائه، اجرا و پشتیبانی) انجام کلیه فعالیتهای سخت افزاری. طراحی و توسعه بازیهای رایانه ای و سرگرمی فعالیت دارد.
بیسفون در بیانیه‌ای که برای کاربران نوشته به نکات دیگری نیز اشاره کرده است. نکاتی از جمله همکاری با بیش از ۱۰۰ نخبه در طول این ۸ سال فعالیت پیام رسان و خدمت رسانی به بیش از ۵ میلیون کاربر فعال در طول زمان فعالیت خود.
همچنین در این بیانیه اعلام شده به زودی اطلاعات بیشتری درباره مسیر کاری بیسفون منتشر خواهد شد.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول