مهدی امیری مدیرعامل کافه بازار می‌شود

مجازیستمهدی امیری فروردین ۱۳۹۹ به‌عنوان مدیر توسعه‌ی استارتاپ‌های جدید به گروه «هزاردستان» پیوست و از تابستان عضو هیئت‌مدیره‌ی بازار شد. او حالا به‌عنوان مدیرعامل جدید کافه بازار جایگزین امین امیرشریفی می‌شود. کافه بازار در بلاگ خود نوشت امیری، مدیرعامل سابق همکاران سیستم‌، جایگزین امین امیرشریفی می‌شود. امیرشریفی چهار سال مدیرعامل بازار بود.
مهدی امیری، مدیر موفق ۴۴ ساله‌ و جدید کافه بازار، پیش از رسیدن به مدیرعاملی در همکاران سیستم، دوازده سال به‌عنوان برنامه‌نویس ارشد در این شرکت فعالیت می‌کرد. افزون‌براین، او در جایگاه‌هایی چون سرپرستی تیم‌های تولید، معاونت تولید، مدیریت تولید، عضو هیئت‌مدیره‌ی شرکت‌های زیرمجموعه، عضو هیئت‌مدیره‌ی گروه و قائم مقامی مدیر‌عامل همکاران سیستم فعالیت کرده است.
امیری فارغ‌التحصیل رشته‌ی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف است و پیش از فعالیت در همکاران سیستم، پروژه‌هایی را خارج از کشور هدایت کرد. وی به همکاران سیستم کمک کرد تا به‌سمت ذخیره‌سازی ابری حرکت کند و ورود به بازارهای خاورمیانه را در برنامه‌شان قرار دهد.
حسام آرمندهی، رئیس هیئت‌مدیره‌ی‌ گروه فناوری هزاردستان، نقش مهدی امیری در پیشرفت چند مجموعه و محصول نوپا در گروه فناوری هزاردستان در یک سال اخیر را چشمگیر توصیف می‌کند. امین امیرشریفی نیز دانش و تجربه‌ی مدیریتی و فنی امیری را ازجمله دلایل هیئت‌مدیره برای انتخاب او به‌ سِمَت مدیرعامل می‌داند.
تعداد نصب فعال بازار در دوره‌ی هفت‌ساله‌ی فعالیت امین امیرشریفی به‌عنوان مدیر مارکتینگ و سپس مدیرعامل بازار، به ۴۵ میلیون بار رسید. از دیگر دستاوردهای بازار در دوران مدیریت شریفی را باید راه‌اندازی سرویس ویدئو و بخش تبلیغات، رونق‌بخشیدن به آموزش و تولید بازی‌های موبایلی، تمرکززدایی در حوزه‌ی منابع انسانی با تأسیس دفتر در مشهد و دائمی‌کردن امکان دورکاری، توسعه‌ی خدمات به توسعه‌دهندگان و بهبود و تقویت پشتیبانی کاربران برشمرد.
/زومیت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول