«بازینو»کمپینی برای بازی‌های موبایلی ایرانی/ سال نو، بازی نو

مجازیستخبر خوب اینکه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای این روزها در تدارک اجرای کمپینی برای بازی‌های ایرانی است که قرار است از ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰  برگزار شود. کمپینی که هر چند قرار است فرصتی برای معرفی همه بازی‌های ایرانی باشد اما فرصت ویژه‌تری است برای بازی‌های تازه منتشر شده‌ای که هنوز خیلی فرصتی برای تبلیغات و معرفی پیدا نکرده‌اند.

کمپین«بازینو» هر چند حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان ایرانی بازی‌های ویدئویی را در راستای تحقق یکی از مهم­ترین ماموریت‌های بنیاد ملی بازی­های رایانه­ای نشانه گرفته؛ اما اهداف مهم دیگری چون جذب کاربر برای بازی­های موبایلی باکیفیت ایرانی و به تبع آن افزایش درآمد استودیوهای بازی‌سازی ایرانی و همچنین فراهم کردن زمینه گسترده آشنایی کاربران ایرانی با این بازی‌ها را در نظر گرفته است. حالا سوال اینجاست که در کمپین نوروزی« بازینو» قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

فرصتی برای تمام بازی‌سازان

کمپین نوروزی بازی­های موبایلی ایرانی«بازینو»، فرصتی است برای عرضه و معرفی تمام محصولات تولید شده توسط بازی­سازان ایرانی. اما شرایط شرکت بازی‌سازان در این کمپین این طوری تعریف شده که پس از اعلام فراخوان، تمامی بازی­سازان ایرانی که حداقل یک محصول در یکی از فروشگاه­های ایرانی عرضه دیجیتال بازی‌های موبایلی ارائه کرده­ باشند، می­توانند درخواست خود را برای حضور در این کمپین ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست‌ها، شورای ارزیابی با توجه به شاخص‌های بازی‌های متقاضی شرکت در کمپین، بازی‌های نهایی را انتخاب و عناوین بازی‌های منتخب به‌صورت عمومی اعلام می‌شود.

شورای ارزیابی کمپین نوروزی «بازینو» بازی‌های تیم‌ها و شرکت‌های متقاضی را براساس شاخص­هایی مثل مدت زمان انتشار بازی، امتیاز بازی در فروشگاه­ها، تعداد نصب فعال بازی، مدل درآمدی بازی و … بررسی می‌کنند. علاوه بر شاخص‌های ذکر شده، بازی‌هایی که امکان برگزاری مسابقات آنلاین برای نوروز ۱۴۰۰ و طراحی هنری و بازی ویژه‌ای‌ برای نوروز ۱۴۰۰ داشته‌ باشند نیز در انتخاب بازی‌ها برای کمپین نوروزی «بازینو» از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.

دریافت و نصب به میزبانی بنیاد

تبلیغات بازی‌­‌‌های منتخب در این کمپین نیز از طریق تمامی کانال­‌‌‌های عرضه محتوای تبلیغاتی برای کاربران به معرض نمایش درخواهد آمد و کاربر با کلیک و انتخاب هر یک از ورودی‌های طراحی شده برای کمپین به صفحه میزبان در سایت بنیاد ملی بازی­‌‌های رایانه­‌ای هدایت می‌شود تا از طریق این صفحه به لینک دریافت و نصب بازی‌های شرکت‌کننده در این کمپین در یکی از فروشگاه‌ ­های عرضه دیجیتال بازی‌های موبایلی دسترسی پیدا کند

گوش به زنگ باشید که طی روزهای آینده درباره این کمپین نوروزی جذاب و باحال و اتفاقات پیرامون آن بیشتر خواهید شنید.

/ اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول