پیندو، پلتفرم ثبت آگهی آنلاین دیجی‌کالا

مجازیستبزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور در اقدامی جدید، پلتفرم ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش و ارائه‌ی خدمات راه‌اندازی کرده است. پیندو یکی از زیرمجموعه‌های گروه دیجی‌کالا محسوب می‌شود و اکنون از طریق وب‌سایت پیندو در دسترس کاربران قرار دارد. دیجی‌کالا می‌گوید این اپلیکیشن با هدف بهبود تجربه‌ی کاربران در خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و همینطور ارائه‌ی خدمات فعالیت خود را آغاز کرده و فعلا امکانات آن رایگان است.

هر مشتری یا فروشنده در بازار آنلاین، گاهی از خرید برخی کالاها منصرف می‌شود یا ممکن است به هر دلیلی، تمایلی به نگه‌داری آن نداشته باشد. دیجی‌کالا که سال‌ها به‌عنوان بستری برای خرید و فروش کالای نو فعالیت می‌کند، به همین منظور پلتفرم پیندو را راه‌اندازی کرده است.
بر همین اساس، کاربران پیندو امکان چسباندن آگهی خود را به ۴ میلیون تنوع کالایی در دیجی‌کالا دارند. در واقع آگهی کاربران علاوه بر پیندو، در دیجی‌کالا هم نمایش داده می‌شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت آگهی کاربر پیندو در دسترس ۴۰ میلیون بازدید‌کننده‌ی ماهانه‌ی دیجی‌کالا قرار می‌گیرد و بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار کالاهای نو، آگهی کاربران را برای همان کالا مد نظر قرار بدهند و تصمیم بگیرند با قیمت مناسب‌تری خرید کنند.
دیجی‌کالا می‌گوید با این امکان، کاربران می‌توانند در همان مکان از قیمت کالای مشابه نو مطلع شوند و به‌راحتی بهترین قیمت را برای کالای خود تعیین کنند؛ یا اگر قصد خرید کالای دست دومی از پیندو دارند که به دیجی‌کالا چسبیده است، می‌توانند قیمت‌ها را مقایسه کنند و بهترین تصمیم را بگیرند.
از آنجا که پیندو قدرت‌گرفته از دیجی‌کالا است، نیازی به وارد کردن اطلاعات و مشخصات برای کالاها موجود ندارد و دسترسی به مشخصات یک محصول و مشاهده و بررسی نظرات کاربران در مورد آن محصول در دیجی‌کالا تسهیل می‌شود.
بخش دیگر مربوط به ارائه‌ی خدمت در پیندو است و این قابلیت بازه‌ی گسترده‌ای از خدمات خیاطی در دسته‌ی مد و پوشاک گرفته تا تعمیر موبایل در دسته‌ی کالاهای الکترونیک را در بر می‌گیرد. دیجی‌کالا می‌گوید هدف اصلی پیندو، بهبود تجربه‌ی کاربران پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا، دسترسی به قیمت‌های بهتر برای مشتریان و امکان فروش کالاهای مرجوعی برای فروشندگان به‌عنوان کالای دست‌دوم و با ذکر مشخصات دقیق و فراهم کردن بستری جدید برای رفع نیاز مشتریان و فروشندگان برای خرید و فروش کالاها و خدماتشان است.
از چند ماه پیش، دیوار و شیپور، بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی آگهی آنلاین در کشور نیز امکان فروش کالای نو را فراهم کرده‌اند. دیجی‌کالا هم ویژگی ارسال سریع توسط فروشنده را اضافه کرده است. اما عرضه‌ی پیندو حکایت از آن دارد که حوزه‌ی فروش کالای دست دوم در ایران، فضا برای فعالیت دیگر بازیگران دارد.
اپلیکیشن پیندو هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و فعلا برای کاربران اندروید در دسترس است. این اپلیکیشن به‌زودی در اپ‌استورهای ایرانی برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت و در مرحله‌ی بعد، نسخه‌ی تحت وب آن منتشر می‌شود.
/روابط عمومی دیجی‌کالا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول