همکاری‌های جدید گوگل برای راه اندازی خدمات بیمه سایبری

مجازیستمرکز توسعه خدمات رایانش ابری Cloud گوگل، شرکت بین المللی خدمات بیمه Allianz Global که با نام مخفف AGCS شناخته می‌شود و شرکت Munich Re از آغاز همکاری‌هایی خبر دادند تا از این طریق بتوانند خدمات بیمه سایبری راه اندازی کنند و آن را در سرویس‌های رایانش ابری ارایه دهند.
این مشارکت در حالی صورت می‌گیرد که به طور فزاینده نشان می‌دهد بیمه سایبری در هر مقدار و اندازه در بنگاه‌های اقتصادی نقش مهمی را برعهده خواهد داشت. این سه شرکت هم اکنون به صورت ویژه در حال راه اندازی برنامه حفاظت از سازمان‌ها در مقابل خطرات سایبری هستند.
«برنامه محافظت از خطر» با هدف کاهش خطرات امنیتی در فضای ابری و ارایه بیمه سایبری توسط سه شرکت مذکور طراحی شده است و برای مشتریان خدمات رایانش ابری Cloud گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه در این طرح این است که در صورت فروش خدمات بیمه سایبری از طریق شرکت‌های بزرگ، این خدمات می‌تواند به صورت گسترده‌تر در سازمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
سونیل پوتی، مدیرعامل مرکز امنیت خدمات Cloud گوگل:
  • این همکاری با شرکت‌های Allianz و Munich Re برای چند سال گذشته در دست انجام بوده است.
  • بیمه سایبری تلاشی است که برای تبدیل کردن مفهوم مسئولیت مشترک امنیت بین شرکت ارایه دهنده خدمات امنیتی و سازمان دریافت کننده خدمات ارایه می‌شود. این اولین گام در این زمینه محسوب می‌شود.

/همکاران سیستم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول