«سفیر عشق» با بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌ روز دنیا منتشر شد

مجازیستروز واقعه، یک بازی اکشن Hack ‘n’ Slash (شمشیری) سوم شخص است و سبک اکشن را می‌توان محبوب‌ترین و رایج‌ترین سبک در بین بازی‌های ویدئویی نامید؛ این سبک دامنه‌ی بسیار گسترده‌ای دارد و تمرکز بر روی “گیم‌پلی” پرهیجان و مبارزات جذاب، محبوبیت زیادی را در بین بازیکن‌ها به دست آورده است.

بازی سفیر عشق یا روز واقعه، با بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های روز بازی‌سازی دنیا، در تمام حوزه‌ها اعم از مدل‌سازی، ریگ، انیمیشن، انیمیشن صورت و … مراحل تولید خود را سپری کرده است؛ «انجین» مورد استفاده برای توسعه این بازی رایانه ای «Unreal Engine 4» است که یکی از قدرتمند‌ترین ابزارهای روز دنیا و مورد استفاده بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی دنیا است.

روز واقعه، در محیط‌ها و سرزمین‌های متنوعی اتفاق می‌افتد که برای شبیه‌سازی این محیط‌ها، با تحقیقات گسترده و دقیق براساس منابع تاریخی، از جدیدترین متدهای مدل‌سازی بازی استفاده شده است تا به بالاترین حد کیفیت دست یافت؛ بعد از ۵ سال تلاش ۳۰ جوان متخصص، به تازگی بازی سفیر عشق منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

معین کرمی، مدیر تولید بازی رایانه‌ای «سفیر عشق»:

  • ما به یک پلتفرمی رسیده‌ایم که بازی‌های بزرگ را با سرعت بسیار بیشتری تولید کنیم به طوری که این بازی‌ها توان رقابت با بازی‌های بین‌المللی را داشته باشند و اصل این کار، یک اکشن شمشیربازی است که در ۴ نوع سلاح شبیه‌سازی شده است.
  • این بازی در ۱۴ لوکیشن مدل‌سازی شده است و دارای یک گرافیک بسیار جذاب و خیره‌کننده است و این امید را بین بازی‌سازان ایرانی و جامعه ایرانی به وجود آورده است که بعد از رسیدن به یک دستاورد فنی و هنری، قطعاً رقابت با بازی‌های بین‌المللی کار سختی نیست؛ شرکت‌های بین‌المللی نشر بازی در دنیا، از «سفیر عشق» استقبال زیادی کرده‌اند و به زودی شاهد خواهیم بود که این بازی در عرصه بین‌المللی هم منتشر بشود.

عماد رحمانی، نویسنده و کارگردان بازی رایانه‌ای «سفیر عشق»:

  • این بازی ۸ مرحله‌ای است که به طور عادی یکی بازیکن ۶ الی ۸ ساعت درگیر بازی خواهد بود؛ هدف اصلی این بازی، مخاطبان داخلی است و تمام تمرکز ما این است که مخاطب هنگام مواجه با این بازی، حسن همزاد‌پنداریِ بهتری را تجربه کند؛ صداهای ماندگار نیز در این بازی نقش ویژه‌ای دارند چرا که نزدیک به ۳۰۰ دقیقه انیمیشن در این بازی ضبط شده است و از اساتید برجسته صدای کشور برای دوبله این کار استفاده شده است.

/تسنیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول