فضای مجازیِ ما برای دشمنان آزادی ایجاد کرده، نه برای مردم

مجازیست-آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم رضوی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام زمان(عج):

  • نکته‌ای که در فرمایشات رهبری بود، این بود که ایشان فرمودند از فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم استفاده می‌شود و ایشان انتقاد کردند که در کشور فضای مجازی درست مدیریت نمی‌شود. ایشان فرمودند در سایر کشورها فضای مجازی را مطابق فضای سیاسی خود مدیریت می‌کنند اما در کشور ما این فضا آزاد گذاشته شده و مدیریت نمی‌شود. مردم باید آزاد باشند، آزادی شعار اول مردم در انقلاب بود و باید از آن در تمام زندگی خود استفاده کنند، اما فضای مجازی ما برای مردم آزادی ندارد، بلکه برای دشمنان ما آزادی ایجاد کرده است.
  • فضای مجازی محل تاخت و تاز چهار گروه شده است، گروه اول براندازان‌اند که می‌خواهند نظام را براندازی کنند و از این فضا استفاده می‌کنند. گروه دوم جریان استحاله‌طلب است، آنانی که زمانی در انقلاب بودند و حال می‌خواهند انقلاب را به نفع خود استحاله کنند و آن را در خط منافع خود در بیاورند نیز از این فضای مجازی استفاده می‌کنند. گروه سوم جریان لامذهبی است که می‌خواهد در فضای مجازی به مقدسات و ارزش‌های دینی حمله کند و گروه چهارم گروه طنز، اهانت و ابتذال است که می‌خواهند به دلسوزان کشور اهانت کنند، جریان ابتذالی که می‌خواهد نسل جوان ما را در آتش غرور جنسی بسوزاند از این فضا استفاده می‌کنند.
  • آیا آن آزادی‌ که مردم در زمان انقلاب می‌خواستند، آزادی دشمنان و ابتذال بود؟ رهبری فرمودند این که فضای مجازی آزاد است افتخار نیست، بلکه ذلت و نکبت است. مسئولین احساس مسئولیت در این فضا نمی‌کنند؟

/صبح تهران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول