ارتقای کیفیت خدمات در فروش آنلاین پوشاک با کمک یک شرکت خلاق

مجازیست-حمیدرضا شیرازی‌ها، مدیرعامل این شرکت خلاق:
  • با مطالعه‌ای که در حوزه بازار پوشاک انجام دادیم، متوجه خلاهای جدی در این زمینه شدیم. بر این اساس، یک تیم مطالعاتی در شرکت شکل گرفت تا بر روی نیازمندی‌های این حوزه کار و بر اساس آن، یک سامانه فروش را برنامه‌ریزی کنند.
  • فروشگاه‌های آنلاین بسیاری با تکیه بر شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته بودند که خدمات چندان باکیفیتی عرضه نمی‌کردند. بر این اساس، ما تلاش کردیم تا با عرضه یک سبد خدماتی متنوع، رضایت مشتری را به عنوان یک اصل در کسب و کار در نظر بگیریم.
  • با پایه‌گذاری برند شرکت ما تلاش‌هایمان سرعت بیشتری یافت. در این فروشگاه آنلاین پوشاک زنانه متنوع به همراه کیف، کفش و شال و روسری عرضه می‌شود. کلیه مراحل تولید نیز اعم از طراحی، خرید پارچه، نمونه‌دوزی، مارکتینگ و فرش نیز در این مجموعه انجام می‌شود.
  • تنها مراحل برش و دوخت در خارج از مجموعه انجام می‌گیرد. برای احترام بیشتر به مشتری، با کاربر تماس گرفته می‌شود و تمام اندازه‌های وی، اخذ می‌شود. همچنین ما خدمات امتحان لباس در درب منزل را نیز داریم.
  • بر اساس این خدمت، چند سایز لباس برای مشتری ارسال می‌شود و مشتری، با خیال راحت در منزل لباس‌ها را امتحان می‌کند. سپس سایز مورد نظرش را انتخاب می‌کند.
  • به نقل از معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، شرکت‌‎های خلاق در همه حوزه‌ها توانسته‌اند تحولی قابل توجه در کسب وکارهای سنتی ایجاد کنند. خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند، باعث شده است که مشتری دیگر به خدمات بی‌کیفیت راضی نباشد و در نتیجه، کسب و کارهای سنتی نیز ناچار باشند که به شکل بهینه‌تری با مشتری تعامل داشته باشند.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول