کرونا، جان تهیه‌کننده دیرین دیرین را گرفت

مجازیستخبر ابتلا به کرونای او همزمان با سال نو منتشر شد و وی چندی بعد به بخش مراقبت های بیمارستانی منتقل شد.

حالا خبر درگذشت این چهره منتشر شده که نشان می‌دهد ابوالحسنی نیز به جمع دیگر فعالان رسانه پیوسته که در یک سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشته اند.

اگر می‌خواهید این چهره تاثیرگذار را بشناسید، زندگینامه او را از زبان خودش در ادامه بخوانید:

از دوران دانش‌آموزی به فکر درآمدزایی بودم. ما فامیل بزرگی داریم که کلی بچه محصل داشتند. قبل از شروع مدرسه به بازار بزرگ می‌رفتم و لوازم‌التحریر می‌خریدم و با کمی قیمت بالاتر به فامیل می‌فروختم. دانشگاه هم که رفتم از روش‌های مختلف پول در می‌آوردم.

سال ۸۳ از طرف وزارت نفت‌ نماینده بستن قرارداد با یک شرکت انیمیشن سازی شدم. پس مذاکره با شرکت مذکور با توجه صف نوبت چهار ماهه‌ای که آن شرکت برای شروع فعالیت روی پروژه جدید داشت‌، تصمیم گرفتم خودم پروژه را پیش ببرم.

حدود ۱۲ نفر دور هم جمع شدیم و شرکت تولید انیمیشن راه‌اندازی کردیم که انیمیشن “‌خیلی خطرناکه حسن‌‌‌” محصول این تصمیم جسورانه بود‌. در سال ۸۸ این گروه به تیمی ۱۸۰ نفری تبدیل شد که شعبه‌ای هم در بیروت داشتیم.

در این دفتر برای کشورهای حوزه خلیج فارس برنامه‌سازی می‌کردیم و تا سال ۸۸ بنا به سفارش مشتریان برایشان انیمیشن می‌ساختیم، اما مالک محتوا نبودیم و بیشتر کارمان خدماتی بود. بعد به این فکر کردیم که تولید محتوا کنیم.

سال ۸۸ انیمیشن‌های «حیات وحش؛ حیوانات منقرض شده» را ساختیم و فقط در فضای وب و مجازی منتشر کردیم، در این انیمیشن‌ها به نکته خاصی اشاره نمی‌شد و هدفمان فقط تولید برنامه‌‌های کوتاه و جذاب بود. از این انیمیشن‌‌ها بشدت استقبال شد و چند جایزه هم گرفت.

در سال ۹۲ تصمیم گرفتیم همان‌گونه که روزنامه‌‌ها، کاریکاتور روز دارند، ما هم انیمیشن روز تولید کنیم و براساس اتفاقات روز، انیمیشن‌‌های جذاب تولید کرده و در فضای مجازی منتشر کنیم. سه گروه شکل دادیم؛ یکی برای تولید محتوا، یکی برای انتشار محتوا و گروهی هم برای بازاریابی و تولید.

بنابراین دیرین دیرین را شروع کردیم که تا امروز نیز ادامه دارد.

/خبر روز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول