دخالت یوتیوب برای محبوبیت ویدیوهای پرزیدنت

مجازیست بین‌الملل-طبق تحلیلی که انجام شده ، از زمان رئیس جمهور شدن بایدن ، حدود ۲٫۵ میلیون دیسلایک، از فیلم های بایدن در کانال رسمی کاخ سفید حذف شده است.

یوتیوب به کاربران امکان می دهد ویدیوها را دوست داشته یا دوست نداشته باشند. با این حال ،طی دو سال گذشته در برخی موارد و برای برخی کانال‌ها، سیاست حذف دیسلایک‌ها به عنوان هرزنامه در حال اجراست.

سخنگوی این پلتفرم گفته است «ما سیاست ها و سیستم هایی برای اطمینان از معتبر بودن تعامل در یوتیوب و حذف هرگونه معیارهای جعلی در اختیار داریم» اما جزئیاتی در مورد معیارهای مورد استفاده برای نتیجه گیری هرزنامه بودن لایک یا دیسلایک ارائه نکرد.

بر اساس داده های ارسال شده در وب سایت ۸۱m.org ، که صاحب آن از ۲۶ ژانویه در کانال کاخ سفید پیگیری کرده است ، نزدیک به ۲٫۵ میلیون مورد از ۳٫۷ میلیون مورد دیسلایک در ۳۰۰ فیلم ارسال شده حذف شده است. به طور متوسط ​​، یوتیوب حدود ۸۰۰۰ مورد دیسلایک را در هر ویدیو حذف کرده است. و هیچ نظیری حذف نشد.
از زمان روی کار آمدن بایدن ، ویدیوهای اکانت کاخ سفید هزاران مورد دیسلایک داشته است. حتی بنابر اعلام یوتیوب، هر ویدیو ۶ برابر بیشتر از آنچه لایک دریافت می‌کرده، دیسلایک دریافت می‌کند.

یوتیوب اخیراً اعلام کرده است که در حال بررسی حذف دیسلایک‌ها از تمامی ویدیوها و برای تمام کاربران است.

/Reclaim The Net/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول