لینکدین به قابلیت‌ معرفی ویدئویی در پروفایل مجهز شد

مجازیسترزومه به‌طور معمول پروفایل تک‌بعدی شما را که شامل مواردی مثل تحصیلات، تخصص‌ها و سابقه‌ی کار می‌شود، به کسانی که به ‌دنبال استخدام نیروی جدید می‌گردند نشان می‌دهد و توانایی نمایش شخصیت شما را ندارد. به‌ گزارش سی‌نت، لینکدین (LinkedIn) با دانستن این موضوع، اخیرا ابزارهای جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرد تا کاربرانش بتوانند خودشان را از بقیه متمایز کنند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدید لینکدین، امکان اضافه کردن معرفیِ ویدئویی به پروفایل است. لینکدین از این قابلیت به‌عنوان Video Cover Story یاد می‌کند. قابلیت یادشده‌ی لینکدین به کارفرمایانی که دنبال نیروی جدید هستند امکان می‌دهد به‌صورت اولیه با شخصیت شما و اهدافی که برای آینده‌ی شغلی تصور کرده‌اید آشنا شوند.

به ‌لطف قابلیت Video Cover Story، می‌توانید مهارت‌های ارتباطی خود را نیز به نمایش بگذارید. نظرسنجی جدیدی که توسط شرکت پژوهشی Censuswide با محوریت لینکدین انجام شد، نشان داد اکثر مدیرانی که دنبال نیروی جدید هستند اعتقاد دارند پیغام‌های از پیش ‌ضبط‌شده می‌توانند در تعیین نامزدهای شغلی مفید باشند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید لینکدین به شما امکان می‌دهد ضمایر جنسیتی مورد نظر خود را فهرست کنید. بخش ضمایر به‌‌عنوان گزینه‌ای اختیاری به بالای پروفایل لینکدین اضافه شده است.

لینکدین همچنین با استفاده از قابلیتی به نام Creator Mode تجربه‌ای همچون اکثر شبکه‌های اجتماعی از طریق پلتفرمش ارائه می‌دهد. Creator Mode به شما امکان می‌دهد دیدگاه خود درباره‌ی رویداد یا صنعتی خاص را با بقیه به اشتراک بگذارید. اگر گزینه‌ی Connect را در پروفایلتان به Follow تغییر بدهید، محتوای بخش Creator Mode به‌ شکل برجسته‌تری در پروفایل به نمایش درمی‌آید.

قابلیت‌های جدید لینکدین در هفته‌های پیش رو به‌صورت جهانی در دسترس کاربران این پلتفرم قرار می‌گیرند.

/زومیت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول