برترین پیج ها و صفحات مشاوره مهاجرت و اپلای در شبکه‌های اجتماعی

مجازیستطبق آمار ارائه شده از سوی سازمان ملل، در بین ۷۲ کشور در حال توسعه در جهان، ایران رتبه سوم مهاجرت را با توجه به جمعیت خود دارا است. این سیل مهاجرت منجر به پیدایش مراکزی شده که به افراد در فرآیند مهاجرت یا اپلای خدمات ارائه کرده و راه آن ها را برای شروع یک زندگی جدید در خارج از کشور تسهیل می کنند. در این دوره زمانی، رسانه های اجتماعی به بستری برای ایجاد ارتباط مستقیم ارائه دهندگان خدمت و مشتاقان مهاجرت تبدیل شده است. به این منظور در این گزارش به بررسی و معرفی برترین پیج ها و صفحات مشاوره مهاجرت و اپلای در شبکه های اجتماعی پرداخته‌ایم.

۸ کانال برتر ارائه دهنده خدمات مهاجرت و اپلای در تلگرام

در تصویر زیر، هشت مورد از بهترین کانال های تلگرامی که فعالانه در بخش خبری، اطلاع رسانی و مشاوره مهاجرت و اپلای محتوا تولید می‌کنند بر اساس ارزیابی شاخص‌های محتوا و مخاطب شناسایی و معرفی شده است.

۸ کانال برتر ارائه دهنده خدمات مهاجرت و اپلای در تلگرام

۱) مهاجرت ساده به آلمان

کانال مهاجرت ساده به آلمان را می‌توان معروف‌ترین رسانه خبری مشاوره مهاجرت و اپلای نامید که در سطح وب و شبکه‌های اجتماعی فعال است. تلگرام مهاجرت ساده به آلمان، با ۴۱۸k دنبال کننده، پربازدیدترین کانال رسانه‌ای اپلای و مهاجرت در سطح این شبکه اجتماعی است. این کانال با میانگین بازدید ۳٫۳k به ازای هر پست، توانسته نرخ مشارکت ۰٫۸۰٪ را کسب کند که در مقایسه با رقبای خود بسیار مطلوب است.

مهاجرت ساده به آلمان

۲) مشاوره مهاجرت اعزام (mielaw)

مشاوره مهاجرت اعزام، همانند مورد قبل با داشتن وبسایت، فعالیت‌های رسانه‌ای خود را در سطح وب نیز دارد. این کانال با بیش از ۱۱۶ هزار فالور و فعالیت نسبتا بالا توانسته به میانگین بازدید ۴٫۷k به ازای هر پست دست یابد و نرخ تعامل ۴٫۱% را ثبت کند.

مشاوره مهاجرت اعزام (mielaw)

۳) مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور (applyabroadnow)

applyabroadnow در بستر تلگرام، اخبار، مطالب آموزشی و مشاوره مربوط به مهاجرت و اپلای را منتشر می‌سازد. این کانال تلگرامی ۶۶k عضو دارد که به طور میانگین برای هر پست ۲٫۷k بازدید را ثبت می‌کنند. از آنجا که حجم فعالیت این کانال تقریبا بالاست، نرخ تعامل ۴٫۲٪ عدد نسبتا قابل قبولی محسوب می‌شود.

مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور (applyabroadnow)

۴) EZ apply

ezapply مانند رسانه‌های قبل، مشاوره، آموزش و انجام فرآیند مهاجرت و اپلای و دریافت پذیرش و فاند از دانشگاه‌های خارج ار کشور را انجام می‌دهد. فعالیت این رسانه در تلگرام، منجر به کسب میانگین بازدید ۷٫۸ هزارتایی شده و نرخ تعامل ۱۷٫۶ درصدی را برای آن به ارمغان آورده است. وبسایت این مجموعه هم برای علاقه‌مندان به مطالعه بیشتر در دسترس قرار گرفته است.

EZ apply

۵) سازمان مهاجرتی R & K

کانال randkimmigrationgroup با بیش از ۲۳ هزار فالور، به صورت تقریبی در هر ماه ۴ پست منتشر و به طور میانگین برای هر کدام بازدیدی نزدیک به ۶٫۷k دریافت می‌کند. در نهایت محاسبات ما نشان می‌دهد کانال مذکور توانسته نرخ مشارکت خود را به مقدار ۲۹٫۲٪ برساند.

سازمان مهاجرتی R & K

۶) GanjiCo.com Canada

کانال گنجی (canada_ganji_immigration) با جذب بیش از ۲۱ هزار عضو، نسبت به سایر کانا‌ل‌های برتر تلگرام گرچه عملکرد ضعیف‌تری داشته ولی نمی‌توان آن ‌را در زمره‌ی بدترین کانال ها قرار داد. این کانال با ثبت ۲٫۹ بازدید برای هر پست، نرخ مشارکت ۱۳٫۹% را کسب کرده است.

GanjiCo.com Canada

 ۷) تحصیل در کانادا پرگار (Canadapargar)

کانال کانادا پرگار تقریبا، با ۱۶k دنبال‌کننده، نرخ مشارکت ۹٫۸ درصدی را کسب کرده است. این کانال با اشتراک گذاشتن هر پست به طور میانگین مقدار بازدید ۱٫۵k را دریافت می کند و با در نظر گرفتن اعداد و ارقام بدست آمده عملکرد نسبتا مطلوبی دارد.

تحصیل در کانادا پرگار (Canadapargar)

۸) ParsCanada.com

آخرین مجموعه‌ای که از لیست کانال‌های تلگرامی حوزه خدمات و مشاوره مهاجرت و اپلا بررسی شده است، پارس کانادا نام دارد. این کانال نسبت به سایر رقبا، دنبال‌کننده کمتری دارد و میانگین بازدید ۱.۴kبه ازای هر پست توانسته نرخ مشارکت نسبتا پایین ۹٫۴٪ را برای آن ایجاد کند.

ParsCanada.com

۸ پیج برتر مشاوره مهاجرت و اپلای در اینستاگرام

اینستاگرام بستری متفاوت از تلگرام است و متعاقبا محتوای منحصر به فرد خود را طلب می‌کند. تصاویر گرافیکی و معدود ویدئوهای خبری یا آموزشی، عناصر محتوای رسانه‌های تخصصی این بستر را تشکیل داده‌اند. در تصویر زیر، بر اساس معیارهای نرخ تعامل و نرخ بازدید و همچنین تعداد دنبال‌کننده، هشت صفحه برتر حوزه خدمات، آموزش و مشاوره مهاجرت و اپلای در این بستر شناسایی و معرفی شده است.

۸ پیج برتر مشاوره مهاجرت و اپلای در اینستاگرام

۱) Go2tr.ir

Go2tr.ir همچون سایر بسترها شناخته‌‌شده‌ترین رسانه تخصصی آموزش و مشاوره مهاجرت و اپلای در بستر اینستاگرام است و با ۷۱۷k دنبال‌کننده، موفق شده نرخ بازدید ۶٫۴k و نرخ تعامل متوسط ۰٫۹۲ را کسب نماید.

Go2tr.ir

۲) Mie.malekpour

ملک پور نیز مانند Go2tr، توانسته موفقیت خود در تلگرام را در اینستاگرام تکرار کند. صفحه این رسانه در اینستاگرام، ۳۸۷k فالور دارد و میانگین لایک و کامنت نسبت به تعداد مخاطبان آن، نرخ تعامل ۴۴درصدی را ثبت کرده است.

Mie.malekpour

۳) visaatlantis

ویزا آتلانتیس به اخذ اقامت کشورهای اروپایی از طریق کاریابی، خرید بیزینس، اجاره بیزینس و راه‌های دیگر مشغول است. این رسانه با تعداد فالور ۳۲۹k و نرخ مشارکت ۰٫۵۱٪ توانسته در جایگاه سوم لیست پیج های برتر مشاوره و خدمات مهاجرت و اپلای قرار بگیرد که از لحاظ معیار نرخ مشارکت بیشتر از موسسه ملک‌پور است.

visaatlantis

۴) koohenoorinstitute

صفحه اینستاگرامی کوه نور با تعداد فالور ۱۸۷k به اخذ پذیرش و ویزا از طریق تحصیلی و کاری می‌پردازد. این صفحه با میانگین لایک ۱۱۱۴ و میانگین کامنت ۵۶ توانسته نرخ مشارکت ۰٫۶۴ درصدی را کسب کند. در مقایسه با معیار نرخ مشارکت ویزا آتلانتیس توانسته در وضعیت بهتری قرار بگیرد.

koohenoorinstitute

۵) Best_immigration

best_immigration یکی از شناخته‌شده‌ترین رسانه‌های تخصصی مشاوره اپلای و مهاجرت در بستر اینستاگرام است و با ۱۳۲k دنبال‌کننده، موفق شده میانگین لایک ۱۵۷۹ و نرخ تعامل متوسط  ۱٫۲۱٪ را کسب کند.

Best_immigration

۶) immigration_advisors

این صفحه موفق شده تا تعداد ۱۰۵k فالور و نرخ تعامل ۴٫۲٪ را بدست آورد و از حیث نرخ تعامل، از پیج‌هایی که دنبال کننده بیشتری دارند، موفق‌تر عمل کرده است.

immigration_advisors

۷) ezapply

هفتمین پیج لیست، رسانه ezapply با ۹۳٫۷k دنبال کننده است که نرخ مشارکت ۱٫۸۹ درصدی را کسب نموده و در جایگاه هفتم لیست قرار گرفته است. این پیج علاوه بر صفحه اینستاگرام دارای وبسایت و کانال تلگرام نیز است.

ezapply

۸) scorizei

آخرین مجموعه‌ای که در لیست پیج‌ های برتر مشاوره مهاجرت و اپلای حضور دارد، scorizei است که علی‌رغم تعداد نه چندان زیاد دنبال‌کننده نسبت به دیگر صفحات لیست، تعداد لایک ۱٫۸k و نرخ مشارکت ۲٫۳۲ درصدی را ثبت کرده است.

/دیتاک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول