اعتراض اساتید حوزه علمیه به وضعیت رهاشده فضای مجازی

مجازیستبیش از ۲۰۰۰ نفر از اساتید و طلاب حوزه علمیه سراسر کشور در نامه ای خطاب به آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه با حمایت از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت مدیریت بر فضای مجازی و هشدار دخالت بیگانگان در انتخابات ریاست جمهوری با ابزار فضای مجازی، از وضعیت رهاشده فضای مجازی انتقاد کردند. در بخشی از این نامه چنین آمده است:

چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری در برهه فعلی انتخابات که ایام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است، در سخنرانی نوروزی، نگرانی خود را از عدم مدیریت فضای مجازی علنا مطرح نموده و از رعایت نشدن موارد لازم به شدت گله کردند و نمی توانند به ایشان نسبت داد که این مطالبه را بدون نگاه به انتخابات پیش رو فرموده اند بلکه کاملا ناظر به این انتخابات، این نکات بسیار مهم را فرموده اند.
ایشان به صراحت فرمودند که نباید این وسیله را در اختیار دشمن گذاشت که بتواند علیه کشور و علیه ملت توطئه کند و در تأکید نسبت به اینکه این هشدار برای صرفا آینده نیست بلکه هم اکنون هم این مساله وجود دارد، ادامه دادند: «دارند استفاده می کنند از این فضا»
دراین باره اطلاعات متقنی وجود دارد که جریان نفوذی و لیبرال با ایجاد زیرساخت در جهت ۱٫ دخالت بیگانگان و جریان معاند در انتخابات و ۲٫ مهندسی انتخابات در بستر فضای مجازی برنامه ریزی دقیقی تحت مقوله بسیار مهم و سرنوشت ساز مهندسی توزیع محتوا یا فیلترینگ حبابی انجام داده است. پس از انتخابات سال ۹۶ برخی از حامیان رئیس جمهور فعلی تصریحا و تلویحا اعتراف کردند که ما انتخابات را به واسطه تلگرام بردیم.
شواهد حاکیست که جریان غربگرا با مدیریت صحنه برخی از عوامل دولتی فضای مجازی برای این دوره از انتخابات سرمایه گذاری بیشتری بر روی اینستاگرام و حتی واتس آپ و سایر پیام رسان های بیگانه علاوه بر تلگرام نموده اند که این برنامه ریزی دقیق و چراغ خاموش و کاملا حساب شده، باعث خلل جدی در حد شکست صالح ترین کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خواهد شد. خصوصا آنکه مالکان این نرم افزارها حتی درحذف کردن پیام های ارسال شده به صورت فرد به فرد هم، در هنگام نصب، اجازه این اقدام را از کاربر گرفته اند.
شما مستحضرید که فقط یکی از انحرافات صورت گرفته، تعلل عامدانه در اجرای بیش از ۱۰۰ دستور صریح مقام معظم در حوزه فضای مجازی از سوی جریان نفوذیست و حضرتعلی واقف ترین اشخاص بر افرادی هستید که به راحتی خلاف مصالح ملی عمل کرده و از منظر قانون متخلف محسوب می شوند و طبق گزارش برخی کارشناسان خبره فضای مجازی هم اکنون حدود ۹۰ درصد از پهنای باند فعال کشور تحت مدیریت و سلطه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
اساتید حوزه های علمیه، طلاب سراسر کشور و جبهه حزب الله با عنایت به اینکه فرمان ولی امر را در حکم امر امام معصوم علیه السلام می دانند از حضرتعالی و دستگاه قضا به جد خواستارند، خطر پیش رو را جدی گرفته و تمامی اقدامات مقتضی در راستای حل این معضل بزرگ را پیش از فوت وقت و وارد آمدن خسارات جبران ناپذیر که موجب خسران دنیا و آخرت است در دستور کار قرار دهید.
/تسنیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول