سبقت صداوسیما از نمایش خانگی در نوروز ۱۴۰۰

مجازیستهیچ کدام از پروژه‌های گران‌قیمت این روزهای شبکه نمایش خانگی مانند «دراکولا»ی مهران مدیری و «مردم معمولی» رامبد جوان در قسمت‌های ابتدایی نتوانستند رضایت‌بخش ظاهر شوند. آنچنان که می‌توان گفت ضعیف‌ترین قسمت «نون‌خ۳» از این سریال‌ها قوی‌تر بود.

«شب‌های مافیا» نیز در سری جدید خود میزبان هنرمندان و چهره‌های سرشناسی بود که در چند گروه به رقابت پرداختند اما این برنامه آنطور که باید نتوانست انتظارات را برآورده کند.

علاوه بر آن، شبکه نمایش خانگی مسابقه «هفت‌خان» را پخش کرد به امید آنکه همانند «برنده‌ باش» به برنامه‌ای پرمخاطب بدل شود اما تا به اینجای کار به یک درصد موفقیت «برنده باش» در دیده شدن هم دست پیدا نکرده است و خبری از مخاطبان میلیونی نیست.

رسانه ملی اما طبق رسم هر ساله ویژه‌برنامه‌های مختلفی برای نوروز ۱۴۰۰ تدارک دید و به‌رغم سختی‌ها، در میان این ویژه‌برنامه‌ها تنوع قابل قبولی دیده شد. بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در هفته اول نوروز ۱۴۰۰ نصاب بیننده و رضایت از سریال‌ها و ویژه‌برنامه‌های تحویل سال در سال‌های گذشته شکسته شد.

فصل سوم سریال «نون‌خ» تا اینجا پرمخاطب‌ترین سریال نوروز این سال‌ها بوده و در هفته اول نوروز از پرمخاطب‌ترین فصل «پایتخت» نیز پیشی گرفته است؛ درحالیکه به جهت هزینه و استفاده از چهره‌ها اصلا با «پایتخت» قابل مقایسه نیست و با استفاده از تیم حرفه‌ای اما نه‌چندان نام‌آشنای خود توانست به موفقیتی کم‌نظیر برای تلویزیون تبدیل شود.

فصل دوم «گاندو» نیز دارای مخاطب بالای ۵۰ درصد است و تاکنون بالاترین نصاب بیننده و رضایت در سریال‌های پلیسی و امنیتی را به نام خود ثبت کرده است.

همچنین نظرسنجی صداوسیما حکایت از رشد بیش از ۲ برابری مخاطبان ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه ۳ سیما نسبت به سال گذشته دارد که آن را در صدر ویژه‌برنامه‌های تحویل سال جدید قرار داد.

/وطن امروز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول