شرکت‌های بازی‌ساز خلاق در شبکه ایران کالا رایگان معرفی می‌شوند

مجازیستشبکه شبکه تلویزیونی ایران کالا در راستای وظایف و ماموریت‌های خود مبنی برتبلیغات برای کالای ایرانی به منظور رونق بازار، ظرفیت سازی و تحول آفرینی در فضای کسب و کار، حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی، کمک به توسعه اشتغال، ارتقاء کیفیت کالا و خدمات و تحقق عدالت اطلاعاتی با تاکید بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط در فراخوانی از شرکت‌های خلاق دعوت کرده است تا در برنامه تلویزیونی زنده «کارآفرینان» که هر روز در ۴ نوبت از این شبکه پخش می‌شود،شرکت کنند و به معرفی شرکت و محصول خلاق خود بپردازند.

این اقدام شبکه ایران کالا با همکاری دبیرخانه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق و در راستای حمایت از شرکت‌های خلاق و معرفی و ترویج فعالیت آنها در رسانه ملی انجام خواهد شد.

در راستای این فراخوان، شرکت‌های بازی‌ساز خلاق نیز می‌توانند از این فرصت رایگان برای معرفی شرکت و بازی تولید شده خود در این شبکه استفاده کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه تلویزیونی زنده باید نام شرکت، نام محصول خلاق جهت معرفی و نام و شماره همراه فرد پیشنهادی شان برای حضور در برنامه را به نشانی:ircreative.isti@gmail.com  ایمیل و یا به شماره ۰۹۱۹۸۹۵۲۷۷۳ در واتساپ یا تلگرام ارسال کنند تا هماهنگی‌های لازم برای این منظور انجام شود.

گفتنی است اولویت حضور در برنامه به ترتیب ارسال درخواست‌ها است. همچنین ثبت‌نام نهایی پس از تایید دبیرخانه و با تایید نهایی شبکه ایران کالا انجام خواهد شد.

/بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول