افول امپراتوری نتفلیکس

مجازیستغول استریم نتفلیکس ۳۱ درصد سهم بازار استریم را در سال گذشته میلادی از دست داده است.

با اینکه نتفلیکس همچنان رتبه اول سرویس‌های استریم را در اختیار دارد اما طبق گزارش جدید The Wrap ، این سرویس اکنون صاحب ۲۰ درصد از بازار ایالات متحده است و این یعنی یک سوم (حدود ۳۱ درصد) از سهم خود را از دست داده‌ است.

این در حالی است که نتفلیکس در ۲۰۲۰ بیش از ۳۶ میلیون کاربر جدید به دست آورد که این خودش یک رکوردشکنی برای غول استریم است.

طبق آخرین گزارش نتفلیکس، تعداد مشترکان این سرویس استریم تنها در آمریکا و کانادا از مرز ۷۳ میلیون گذشته است.

با این اوصاف پیش‌بینی‌ شده سرویس اشتراک و پخش ویدیو دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۶ با رسیدن به ۲۹۴ میلیون مشترک جهانی، از تعداد ۲۸۶ میلیون مشترک پیش‌بینی شده برای نتفلیکس پیشی خواهد گرفت.

/دیجیاتو/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.