سرویس Yahoo Answers از ۱۴ اردیبهشت تعطیل می‌شود

مجازیستطبق اعلام رسمی یاهو، سرویس Yahoo! Answers که در سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت کرده بود در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهد شد. این سرویس یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پرسش و پاسخ در سرتاسر اینترنت بود. یاهو در جریان یک پرسش و پاسخ به روند تعطیل کردن این سرویس اشاره کرد.

یاهو روند توقف فعالیت سرویس یاهو انسرز را در تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه شروع می‌کند. در این تاریخ دیگر کاربران امکان ثبت درخواست یا سؤال در این سرویس نخواهند داشت.

از ۱۴ اردیبهشت تا ۹ تیر کاربران می‌توانند اطلاعات خود را از این سرویس دانلود کنند. زمانی‌که همه این اتفاقات رخ داد، صفحه اصلی یاهو انسرز به صفحه اصلی یاهو منتقل می‌شود.

به گزارش انگجت، یاهو در پاسخ به کاربران گفته است:

  • یاهو انسرز زمانی نقش کلیدی در این شرکت داشت؛ اما به‌ مرور زمان از محبوبیت این سرویس کاسته شد و این احساس به وجود آمد که کاربران نیاز به تغییر دارند. برای ایجاد این تغییرات تصمیم گرفتیم منابع و تمرکز خودمان را از روی سرویس یاهو انسرز برداریم و روی سرویس‌های دیگر بگذاریم تا بتوانیم محتوای باکیفیتی برای کاربران خلق کنیم.

یکی از دلایلی که باعث تعطیل شدن سرویس یاهو انسرز شد، سرویس پرسش و پاسخ گوگل بود. سرویس جست‌وجوی گوگل ویجتی پیش روی کاربران قرار می‌دهد که به‌واسطه آن می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به جواب سؤال خود برسند؛ بدون اینکه بخواهند از وب‌سایت‌های دیگر استفاده کنند.

از دیگر دلایل تعطیل شدن سرویس یاهو انسرز می‌توان به صفحه اصلی این سرویس اشاره کرد. کیفیت پست‌های صفحه اصلی این سرویس در طول سال‌های گذشته به‌شدت کاهش پیدا کرده است.

/زومیت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول