نقش فضای مجازی در انتخابات ۱۴۰۰

مجازیست-نظام ملکشاهی، نماینده عالی دولت و فرماندار رباط کریم:

  • امروز نقش رسانه ها و فضای مجازی از یک ابزار اطلاع رسانی انتشار اخبار فراتر رفته است و تبدیل به حوزه نقش آفرین در جهت دهی جامعه و ارتقای مباحث فرهنگی با هدف روشنگری جامعه و جابجا کردن مواضع شده است.
  • بخش بزرگی از پویایی، نشاط آفرینی و حساس سازی جامعه نسبت به مساله مشارکت و انتخابات به همکاری  رسانه‌ها و فضای مجازی باز می‌گردد و شایسته است که رسانه‌های شهرستان رباط کریم  با همدلی با مسئولان شهرستان بیش از پیش در راستاری از انتقال ویروس کرونا همکاری نمایند.
  • تمامی ما باید از این فضای مجازی و بستر رسانه ها به نحو احسن بهره ببریم و این ها نقاط قوت ما باشند. در این فرصت پیش رو آگاهی های عمومی را باید همانند آگاهی های حقوق شهروندی افزایش بدهیم. همانطور که شاهد بودیم تمامی رسانه ها با آگاهی دادن به موقع و گسترده مردم را جهت مبارزه با بیماری کرونا آشنا کردند. شایسته است که این اتحاد، همدلی و هم افزایی در انتخابات پیش رو صورت بپذیرد.
  • در انتخابات پیش رو ما باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها از قبیل تمامی رسانه ها، شبکه‌های دولتی، روابط عمومی ها و غیره در صدد ایجاد انتخاباتی پرشور و پر از آرامش باشیم که بی شک نتیجه آن سربلندی نظام اسلامی خواهد بود.

/استانداری تهران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول