برترین پیج ها و کانال های کشاورزی در شبکه های اجتماعی

مجازیستدنیای پر‌چالش مجازی به خصوص دو شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام بستری را فراهم نموده تا افرادی که به طور کلی در حوزه کشاورزی و آموزش آن فعالیت می‌کنند به راحتی بتوانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و با انتشار متن، تصویر و ویدئو، آموزش‌هایی را متناسب با نوع کانال یا پیج در اختیار اعضای خود قرار دهند. مخاطبان این صفحات نیز می‌توانند از محتوای تولید شده در جهت پیشبرد مقاصد باغبانی و کشاورزی استفاده کنند. ما در این مقاله به معرفی برترین پیج‌ها و کانال های کشاورزی براساس تعداد دنبال کننده خواهیم پرداخت.

برترین پیج‌های کشاورزی در اینستاگرام

بسیاری از افرادی که در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند برای ارتباط با مخاطبان در بستر اینستاگرام دارای صفحه اختصاصی هستند. در این میان به معرفی ۵ صفحه برتر اینستاگرام در زمینه کشاورزی براساس تعداد فالوور خواهیم پرداخت.

۱) کشاورزی پایدار

کشاورزی پایدار در بستر اینستاگرام با بیش از ۱۴۴k فالوور در رتبه نخست از نظر تعداد اعضا قرار دارد و روزانه نیز به تعداد اعضای آن افزوده می‌شود. میانگین تعداد لایک هر پست در حدود ۱۱۸۰ است و میانگین تعداد کامنت آن ۲۶ کامنت برای هر پست است که در نتیجه نرخ مشارکت کاربران را به عدد ۰٫۸۴٪ می‌رساند.. این پیج به معرفی محصولات نهاده و ادوات کشاورزی می پردازد و با گذاشتن عکس و ویدئو برای مخاطبان آموزش‌هایی را ارائه می‌کند.

پیج‌ها و کانال های کشاورزی – کشاورزی پایدار

۲) کشاورزی ایران

پیج کشاورزی ایران با انتشار تصاویر و ویدئوهای جذاب توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند، این پیج از نظر تعداد اعضا با بیش از ۱۴۲٫۶k در رتبه دوم قرار دارد. نرخ مشارکت و تعامل کاربران ۰٫۵۵٪، میزان لایک هر پست ۷۶۷ و میزان کامنت هر پست نیز در حدود ۱۲ کامنت است. این صفحه از جمله کانال های کاربردی و آموزشی محبوب کشاورزی در اینستاگرام به شمار می‌رود.

پیج‌ها و کانال های کشاورزی – کشاورزی ایران

۳) کشاورزی آنلاین/فروشگاه کشاورزی

کشاورزی آنلاین مجموعه آموزش‌های بسیار مفیدی را در زمینه کشاورزی به صورت ویدئو و کلیپ توسط کارشناسان کشاورزی ارائه می‌دهد و مرجع مهمی برای آموزش رایگان کشاورزی به شمار می‌رود. این پیج در عین حال به فروش آنلاین انواع کود، بذر و ادوات کشاورزی می‌پردازد. کشاورزی آنلاین با ارائه ویدئوهای جذاب توانسته بیش از ۱۰۳٫۹k فالوور جذب کند که این تعداد روزانه در حال افزایش است. میزان لایک هر پست ۲٫۷۲۲، میزان کامنت هر پست نیز ۱۴۷ کامنت و در نتیجه میزان نرخ مشارکت و تعامل کاربران ۲٫۷۶٪ است.

پیج‌ها و کانال های کشاورزی – کشاورزی آنلاین

۴) کشاورزی | امداد کشاورز

امداد کشاورز به ارائه مشاوره و فروش آنلاین می‌پردازد و در پیج خود با قرار دادن کلیپ و ویدئوی نحوه کاشت گیاهان مختلف به خصوص صیفی‌جات، توانسته مخاطبان زیادی جذب نماید. این پیج کاربردی و در عین حال آموزشی بیش از ۸۵k عضو دارد. نرخ مشارکت در آن ۱٫۸۵٪ و میزان لایک و کامنت به ترتیب  ۱۵۴۳ و ۳۵  است.

پیج‌ها و کانال های کشاورزی – امداد کشاورز

۵) هربان (آموزش گل و گیاه کشاورزی)

آموزش گل و گیاه کشاورزی همانطور که از نامش پیداست از طریق تولید ویدئو به آموزش کاشت انواع گل و گیاه، صیفی‌جات و درمان آفات و بیماری می‌پردازد و راه‌های مبارزه با بیماری‌های گیاهان را شرح می‌دهد. این پیج که بیش از ۶۰k دنبال‌کننده دارد موفق شده به ازای هر پست، به میانگین لایک ۱۴۰۳ به همراه ۲۱۹ کامنت زیر هر پست برسد. نرخ مشارکت و تعامل کاربران در این پیج ۲٫۶۸٪ است.

پیج‌ها و کانال های کشاورزی – آموزش گل و گیاه کشاورزی (هربان)

برترین کانال های کشاورزی در تلگرام

بسیاری از افراد با توجه به فراگیری استفاده از تلگرام از این شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان استفاده می‌کنند. ما در این بخش به معرفی برترین کانال های کشاورزی براساس تعداد اعضا خواهیم پرداخت که عبارت اند از:

۱) کانال ایده های کشاورزی

کانال ایده های کشاورزی نخستین مورد از لیست برترین کانال‌های کشاورزی محسوب می‌شود. این کانال اطلاعات مفید و ارزشمندی را در مورد گیاهان مختلف منجمله نحوه پرورش، خواص و … ارائه می‌دهد. کانال ایده های کشاورزی بیش از ۳۹K عضو دارد که میانگین بازدید هر پست آن بر اساس داده‌های استخراج شده ۵٫۲k با انتشار روزانه ۷ پست و میانگین نرخ مشارکت نیز ۰٫۲۶٪ است.

پیج ‌ها و کانال های کشاورزی – کانال ایده های کشاورزی

۲) کانال کشاورزی ایرانی

کانال کشاورزی ایرانی با گذاشتن متن، عکس و ویدئوهای جذاب آموزشی در حوزه کشاورزی اطلاعات مفیدی در زمینه راه‌های مبارزه و پرورش گیاهان و همچنین ماشین‌آلات کشاورزی جدید ارائه می‌کند. تعداد اعضای این کانال ۲۷k و میانگین بازدید هر پست ۳٫۱k است. این کانال روزانه به طور میانگین ۲۷ پست در زمینه کشاورزی منتشر می‌کند. نرخ مشارکت نیز در این کانال ۰٫۱۱٪ محاسبه شده است.

پیج ‌ها و کانال های کشاورزی – کانال کشاورزی ایرانی

۳) تلویزیون بین المللی کشاورزی پلاس

کانال تلویزیون بین المللی کشاورزی پلاس سومین کانال از لیست کانال های کشاورزی مطرح تلگرام است که اخبار و رویدادهای کشاورزی را به طور گسترده از مجموع سخنرانی های سیاستمداران و … را به طور کامل پوشش و اطلاعات ارزشمندی را ارائه می‌کند. تعداد اعضای این کانال که بیشتر اخبار مرتبط را پوشش می‌دهد بیش از ۲۰k با میانگین بازدید هر پست حدود ۲k است. این کانال تلگرامی روزانه بیش از ۱۹ پست مرتبط منتشر می‌کند و نرخ مشارکت و تعامل آن ۰٫۱٪ است.

پیج ها و کانال های کشاورزی – تلویزیون بین المللی کشاورزی پلاس

۴) کشاورزان

کانال کشاورزان در تلگرام از جمله کانال های تخصصی کشاورزی به شمار می‌رود که علاوه بر معرفی بذر گیاهان جدید، آموزش‌های کاربردی راه‌های مبارزه و پرورش گیاهان مختلف را نیز ارائه می‌کند. تعداد اعضای این کانال بیش از ۲۰k و میانگین بازدید هر پست در حدود ۵٫۲k است. این کانال روزانه ۱۸ پست مرتبط با کشاورزی را منتشر می‌کند که نرخ مشارکت آن را به عدد ۰٫۲۶٪ رسانده است.

پیج ها و کانال های کشاورزی – کشاورزان

۵) کشاورزی آینده

کانال کشاورزی آینده از جمله برترین کانال‌های کشاورزی کاربردی و آموزش‌محور محسوب می‌شود که اطلاعات مفیدی در قالب متن، عکس و ویدئو در زمینه راه‌های مبارزه با آفات و پرورش گیاهان مختلف ارائه می‌کند. این کانال پر طرفدار بیش از ۱۰k عضو دارد و میانگین بازدید هر پست آن ۶٫۲k است. در این کانال به طور میانگین در هر روز ۲ پست منتشر می‌شود و نرخ مشارکت آن ۰٫۵۷٪ است.

پیج ها و کانال های کشاورزی – کشاورزی آینده
/دیتاک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول