بهترین‌های «بازینو» در آستانه انتخاب

مجازیستپویش نوروزی بازینو که با رویکرد حمایت از بازی‌های موبایلی ایرانی و کمک به جذب کاربر برای آنها همزمان با شروع سال ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرد و در آخرین روز فروردین ماه با آمار قابل توجه بیش از ۵۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی حاضر در پویش به کار خود پایان داد، به جذاب‌ترین بخش خود یعنی مراسم قرعه‌کشی جوایز و اعلام برندگان نزدیک شده است.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده برای ۳ بازی برتر به لحاظ عملکرد در پویش بازینو مجموعا ۵۲۵ میلیون تومان از سوی سازمان فناوری اطلاعات اعتبار حمایتی اختصاص پیدا کرده که به ترتیب بازی‌های اول تا سوم هرکدام مبلغ ۲۰۰، ۱۷۵ و ۱۵۰ میلیون تومان به همراه تندیس ویژه بازینو ۱۴۰۰ اهداء می‌شود.

به گفته سیدمحمدعلی سیدحسینی معاون حمایت بنیاد، در بخش انتخاب بهترین‌بازی‌ها به انتخاب مردم نیز ۳ بازی که پست‌هایشان بیشترین تعداد لایک را صفحه اینستاگرام بازینو کسب کرده‌اند، انتخاب می‌شوند که برای بازی اول تندیس بازینو و اعتبار حمایتی اضافی ۱۰ میلیون تومانی در ساختار حمایتی همگرا در نظر گرفته شده است. بازی‌های دوم و سوم هم لوح تقدیر بازینو را دریافت خواهند کرد.

پس همه کسانی که در بخش قرعه‌کشی جوایز پویش بازینو شرکت‌کرده‌ بودند تا روز جمعه منتظر باشندکه شاید قرعه فال به نام آنها افتاد و اسم‌شان جزء برندگان این رویداد حمایتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی‌های موبایلی ایرانی، قرار گرفت.

خوب است که دوباره یادآوری کنیم جریان کامل این مراسم به‌صورت زنده از صفحه آپارات بنیاد پخش می‌شود و قابل دسترسی است.

/بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول