کلاب هاوس؛ تب جدید بازار رسانه‌های اجتماعی ایران

مجازیستدفتر مطالعات تنظیم‌گری رسانه ساترا در گزارشی با عنوان «کلاب هاوس؛ تب جدید بازار رسانه‌های اجتماعی ایران» نگاهی به ابعاد، مزیت و چالش‌های کلاب هاوس در سپهر رسانه‌ای ایران و جهان داشته است.

تاریخچه شکل‌گیری کلاب هاوس، ویژگی‌های متمایز کلاب هاوس، کلاب هاوس در کشورهای خاورمیانه، کلاب هاوس و مسئله تنظیم‌گری در ایران و… از جمله موضوعاتی هستند که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.

این گزارش را ازاینجا ببینید.

/ساترا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول