کلاب هاوس؛ تب جدید بازار رسانههای اجتماعی ایران
مجازیست–دفتر مطالعات تنظیمگری رسانه ساترا در گزارشی با عنوان «کلاب هاوس؛ تب جدید بازار رسانههای اجتماعی ایران» نگاهی به ابعاد، مزیت و چالشهای کلاب هاوس در سپهر رسانهای ایران و جهان داشته است.
تاریخچه شکلگیری کلاب هاوس، ویژگیهای متمایز کلاب هاوس، کلاب هاوس در کشورهای خاورمیانه، کلاب هاوس و مسئله تنظیمگری در ایران و… از جمله موضوعاتی هستند که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.
این گزارش را ازاینجا ببینید.
/ساترا/