درگیری چین با پلتفرم‌های پخش زنده اینترنتی

پلتفرم‌ها پخش زنده آنلاین به مرکز رقابت و معیار‌های فرهنگی کشورچین تبدیل شده‌اند. اما طرفداران این پلتفرم‌ها همیشه طبق خواسته دولت عمل نمی‌کنند. پلتفرم‌های پخش زنده آنلاین (استریم) چین دریافتند که قدرت بیشتر، مسئولیت بیشتر را به دنبال دارد. حداقل پکن چنین نظری دارد و حالا این پلتفرم‌ها به مشکل جدید این دولت تبدیل شده‌اند.

» ادامه مطلب

۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی محتوا

بازارایابی محتوایی یکی از کم‌هزینه‌ترین و قدرت‌مندترین روش‌ها برای تبلیغات و توسعه کسب‌وکار است. شرکت‌هایی که برای تبلیغات از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند بیش از هفت برابر رشد بازدیدکننده از وبسایت خواهند داشت. اگر این کار را به درستی انجام دهید می‌توانید به راحتی مخاطبین خود را تبدیل به مشتریان وفادار کنید. اگر هم در این راه دچار اشتباه شوید، تمام رشته‌های خود را پنبه خواهید کرد.

» ادامه مطلب

چرا فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برای هر کسب‌وکاری ضروری است

به نتیجه رسیدن در شبکه‌های اجتماعی نیاز به مداومت و فعالیت طولانی‌مدت دارد. اگر زود به نتیجه نرسیدید، نگران باشید. اینجا با بازاریابی سنتی فرق می‌کند. چیزی که خیلی مهم است، این است که ارتباطات باکیفیت بسازید و با مردم تعامل کنید. آرام‌آرام خواهید دید که مردم بیشتر و بیشتر درباره شما می‌شنوند. اینجا تازه بازی شروع می‌شود.

» ادامه مطلب

شکاف دیجیتال در حال افزایش است

خرید، بانکداری، کار و… تقریبا تمامی جنبه‌های زندگی مدرن را می‌توان به صورت آنلاین انجام داد؛ اما با این وجود طبق تحقیقاتی که Ofcom نهاد نظارت بر ارتباطات انگلستان انجام داده، هنوز هم ۱.۵ میلیون خانه در انگلستان به اینترنت دسترسی ندارند. براساس تحقیقات این نهاد نظارتی شکاف دیجیتالی در حال افزایش است.

» ادامه مطلب

«نظافت» بیشترین نرخ سفارش در پلتفرم استادکار را دارد

«استادکار»، اپلکیشن درخواست خدمات در محل، سال گذشته بیش از ۱۰۰ خدمت متنوع عرضه کرد که براساس گزارش عملکرد سال ۹۹ این پلتفرم، گروه نظافت با۲۵/۷۵درصد بیشترین نرخ سفارش را به خود اختصاص داده است.

» ادامه مطلب

۷ سال با ورزش‌های الکترونیک

در حال حاضر در آستانه برگزاری ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی (IGC2021) قرار داریم که برگزاری کاملا آنلاین آن اتفاقی جدید در کشور به شمار می‌آید، این دوره با همکاری مشترک بنیاد و آپارات گیم و در رشته‌های کلش رویال، FIFA21، PS4 و دو بازی ایرانی فوتبالیستارز که یک بازی فوتبالی جذاب در ژانر «Soccer Stars» است و بازی بزن بهادر با رویکرد حمایت از بازی‌های ایرانی برگزار می‌شود.

» ادامه مطلب
1 2 3 17
جایزه همراه اول