تخفیف اسنپ برای تسهیل رفت‌وآمد به مراکز واکسیناسیون کرونا

مجازیستطرح واکسیناسیون کرونا برای گروه‌ سنی مسن‌تر از ۷۰ سال در حال اجرا است؛ گروهی که به‌دلیل ملاحظات سنی رفت‌وآمد برایشان آسان نیست و اغلب به همراهی اعضای خانواده برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیاز دارند. ازاین‌رو، شرکت اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی‌اش قصد دارد شرایطی برای تسهیل رفت‌وآمد سالمندان به مراکز بهداشت فراهم کند تا آنان و خانواده‌هایشان بتوانند فرایند واکسیناسیون را با دغدغه خاطر کمتری پشت‌سر بگذارند.

اسنپ در مرحله اول این طرح حمایتی که آزمایشی شروع شده، ۵۰ درصد تخفیف ویژه دو سفر (مجموعا تا سقف ۳۰ هزار تومان) برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون شهر تهران در نظر گرفته است. این تخفیف از تاریخ اول تا پانزدهم خرداد از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ عصر از مبدأ یا به مقصد مراکز واکسیناسیون مناطق تهران فعال خواهد بود.

دارندگان حساب کاربری اسنپ می‌توانند برای همراهی سالمندان به مراکز واکسیناسیون برای یک سفر رفت‌و‌برگشت از این تخفیف بهره‌مند شوند. تنها کافی است بعد از انتخاب لوکیشن دقیق یکی از مراکز واکسیناسیون در اپ اسنپ، عبارت vaccine را در بخش «کد تخفیف» وارد کنید. همچنین، می‌توانید از گزینه‌ «سفر برای دیگری» به‌منظور درخواست اسنپ برای سالمندان استفاده کنید.

به‌گفته روابط‌عمومی اسنپ، این شرکت امیدوار است درصورت اثربخش‌بودن این طرح و تأثیرش بر تسهیل و سرعت‌بخشیدن به واکسیناسیون، بتواند آن را در مراحل بعدی و در سایر شهرها ادامه دهد و بدین‌ترتیب، سهم کوچکی در ایمن‌سازی مردم کشور دربرابر پاندمی کرونا داشته باشد.

/زومیت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول