هند خواهان حذف برچسب از توییت‌های سیاستمدارانش شد

مجازیستدولت هند به دلیل افزودن برچسب «محتوای دستکاری شده» به توییت برخی از سیاستمداران این کشور درباه شیوه کنترل کووید ۱۹ در این کشور از توییتر انتقاد کرده است.
درهمین راستا دولت این کشور از توییتر خواسته تا برای نشان دادن عدالت و برابری برچسب‌های مذکور را حذف کند، زیرا استفاده از آنها روی تصویر پلتفرم به عنوان یک شبکه اجتماعی بی طرف و بدون تبعیض تأثیر می‌گذارد.
پس از آنکه توییتر برچسب «محتوای دستکاری شده» را به پیام‌های سامبیت پارتا (یکی از اعضای حزبBJP هند) اضافه کرد، دولت این کشور به شبکه اجتماعی هشدار داد.
پارتا در توییتی اشاره کرده «حزب کنگره ملی هند» از ابزارهایی برای خدشه دار کردن تلاش‌های دولت جهت مقابله با همه گیری کووید ۱۹ در این کشور استفاده می‌کند. البته این پیام هم اکنون از شبکه اجتماعی حذف شده و مشخص نیست توییتر یا خود کاربر آن را پاک کرده‌اند.
BJP، حزب کنگره ملی هند را متهم می‌کند ابزارهایی برای ضربه به نخست وزیر این کشور (نارندا مودی) ابداع کرده است. هرچند این حزب ادعا می‌کند ابزارهایی که BJP به آنها اشاره می‌کند در حقیقت نسخه‌ای جعلی از یادداشت تحقیقاتی در پروژه‌ای غیرمرتبط است.
در این میان توییتر از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است. این شبکه اجتماعی سیاست برچسب محتوای دستکاری شده را در فوریه گذشته اعلام کرد. این برچسب مربوط به محتوایی است که به طور قابل توجه و فریبکارانه تغییر کرده‌اند.
/مهر به نقل از ورج/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول