روبیکا مسابقات تیم‌های ملی والیبال و فوتبال را زنده پخش می‌کند

مجازیستروبیکا اسپرت سرویسی ارائه‌شده در روبیکا است که به پوشش مسابقات ورزشی در فضای وب می‌پردازد. روبیکا اعلام کرده که رقابت‌های تیم ملی والیبال کشور در جریان مسابقات جام ملت‌ها تاکنون نزدیک به ۱۱ میلیون بیننده در این بستر داشته است. در این بین، هم‌زمان شدن برگزاری مسابقات والیبال جام ملت‌ها با مسابقات جام جهانی باعث شده ورزش‌دوستان و بالأخص علاقه‌مندان به ورزش‌‌های والیبال و فوتبال روزهای خوبی سپری کنند و مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا این لذت را دوچندان کرده است.

مسابقات تیم ملی ایران در سلسله رقابت‌های والیبال جام ملت‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این روزهای روبیکا اسپرت است. بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها تاکنون مجموعاً ۱۰٫۹۶۷۳ میلیون و هر یک از این بازی‌ها به‌طور متوسط ۱٫۲ میلیون بازدید داشته است. از میان ۹ بازی والیبال تیم ملی که تاکنون انجام شده، بازی ایران-بلغارستان با ۱٫۶ میلیون بازدید، رکورددار است. تیم ملی والیبال کشورمان امروز (سه‌شنبه ۲۵ خرداد) در چارچوب این رقابت‌ها به مصاف تیم استرالیا می‌رود که این رقابت از طریق روبیکا اسپرت به‌صورت زنده پخش می‌شود.

در بازه زمانی دوهفته‌ای ۷ تا ۲۱ خرداد، هم‌زمان با روزهای پرهیجان رقابت‌های یورو، جام ملت‌های والیبال و بازی‌های تیم ملی فوتبال، کانال روبیکا اسپرت به بازدیدی جالب توجه دست یافت. روبیکا اسپرت تنها به رشته‌های معمول ورزشی اکتفا نکرده و تنوع بالایی در رشته‌های ورزشی تحت پوشش خود به وجود آورده است تا سلایق مختلف را راضی نگاه دارد؛ از پخش زنده مسابقات تنیس گرفته تا رقابت‌های فرمول یک اتومبیلرانی و موتورسیکلت.

/زومیت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول