«سررسید» محصول دیوار تعطیل شد

مجازیست-علیرضا نصری، مدیرعامل سررسید:

  • سررسید یک محصول با سابقه طولانی نبوده و یک محصولی تستی بوده که در حال تست روی آن بوده‌اند و می‌خواسته‌اند ببینند که مانند نمونه‌های خارجی آن در بازار ایران هم جواب می‌دهد یا خیر. طبق گفته نصر در مدت یک سال کار کردن تستی، سررسید  ۵ هزار نصب فعال در کافه بازار داشته است.
  • مشاورین املاک خیلی غیرحرفه‌ای و سنتی عمل می‌کنند و ما می‌خواستیم در شرایط کرونا با توجه به دیجیتال شدن بازار یک ابزار تخصصی به آنها بدهیم و قسمتی از بازار آنها را دیجیتالی کنیم اما آنطور که انتظار داشتیم برنامه‌ها پیش نرفت.
  • به دلیل همان سنتی بودن مشاورین املاک خیلی از این اپلیکیشن استقبال نکردند و چون ادامه کار هزینه بر بود و محصول باید هزینه خود را در می‌آورد چون از محصول استقبال نشد ما هم مجبور به تعطیلی آن شدیم.
  • فعلا با توجه به تجربیاتی که به دست آورده‌اند برنامه‌ای برای دیجیتالی کردن بازار املاک ندارند و تمام تمرکزشان را روی ارائه سرویس‌های بهینه به کاربران دیوار خواهند گذاشت.

اپلیکیشن سر رسید، یک ابزار تخصصی برای مشاورین املاک بود که نه تنها با استفاده از آن می‌توانستند اطلاعات فایل‌ها و مشتریان خود رابا تمامی جزئیات نگهداری و مدیریت کنند، بلکه تمامی کارهای روزانه خود مانند: زمانبندی و ارسال آگهی فایل در دیوار، ارسال فایل برای مشتری در واتس‌اپ، دسترسی به فایل‌های شخصی دیوار، دسته‌بندی فایل‌ها بر اساس نیاز، جستجو در بین فایل‌، یادآوری کارهای روزانه تا ماه‌ها بعد و… را در این اپلیکیشن به صورت یکجا انجام دهند.

/پیوست/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول