تضمین‌چی دغدغه‌های خریدار و فروشنده برای خریدهای اینترنتی را برطرف کرده است

مجازیست-حسین مرادی، طراح و بنیانگذار تضمین‌چی در مصاحبه با شبکه دو سیما درمورد نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور در راستای بیانیه گام دوم انقلاب:

  • با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، مجموعه‌هایی با عنوان شتاب‌دهنده در ایران شروع به کار کردند که مانند نمونه‌های بسیار موفق اروپایی و آمریکایی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. شتاب‌دهنده‌ها که شاید به قول یکی از استادان دانشگاه، مهدکودک کسب‌وکارها باشند؛ ایده‌ها را وارد فضای کاری خود می‌کنند و امکانات، سرمایه و مربیانی در اختیار آنها قرار می‌دهند تا ایده‌ها را تجاری کنند، بزرگ شوند و پس از عرضه به بازار، به سمت استقلال حرکت کنند. ما هم یک شتاب‌دهنده هستیم که در راستای حمایت از نخبه‌ها استارتاپ‌های مختلفی را تاکنون پذیرش کرده‌ایم.
  • من بارها گفته‌ام ضرر و زیان مهاجرت نخبه‌ها و فرار مغزها برای کشور از هر چیز دیگری _حتی تحریم_ ضرر بیشتری دارد و خوشبختانه برای این موضوع فکر شده است. در حال حاضر بچه‌هایی که عموما از نخبه‌های کشور هستند و در شرکت‌های بسیار بزرگی کار می‌کنند، سکان‌دار پیشرفت هستند.
  • دولت با ارائه ای‌نماد (نماد اعتماد الکترونیک) برای وب‌سایت‌ها، بخشی از مشکلات را حل کرد؛ اما بخش عمده کسب‌وکارها امروز در بستر شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. طبق آمار غیررسمی، روزانه ۵۰۰ هزار تراکنش در بستر شبکه‌های اجتماعی انجام می‌پذیرد. این عدد بسیار بزرگی است. بر اساس بررسی‌های میدانی، به این نتیجه رسیدیم که در فضای ” تجارت اجتماعی یا «Social Commerce» در ایران شرکتی نیست که متولی این بخش باشد و تضمین کند که کالا به دست خریدار برسد و پول به صورت کامل پرداخت شود. همچنین دغدغه‌های سمت خریدار و فروشنده را پاسخ دهد.
  • عمده شکایاتی که امروز به پلیس فتا ارجاع داده می‌شود از بابت همین مشکلات خرید و فروش‌های تضمین نشده در شبکه‌های اجتماعی است.به همین خاطر تضمین‌چی برای این امر برنامه‌ریزی کرده تا خریدار بتواند پرداختش را در بستری امن انجام دهد و کالایی که مشتری می‌گیرد همانی باشد که سفارش داده است.
  • تضمین‌چی هم با ایجاد زیرساخت‌های قوی و توسعه دفاتر استان‌ها سعی دارد تا عین کالا با همان کیفیت به دست خریدار برسد. از طرف دیگر نیز خود فروشنده‌ها هم مشکلاتی دارند. به عنوان مثال کالا ارسال می‌شود؛ اما پول پرداخت نمی‌شود. تضمین‌چی این مشکلات را حل کرده‌ است.
  • زمانی دیدم در مجموعه ما متولدین ۷۵ یا ۷۸ وارد شدند و کارها را در دست گرفتند. واقعیت این است که نسل جدید که به اشتباه با عنوان دهه هفتادی‌ها یا دهه هشتادی‌ها یا عناوین دیگری یاد می‌شوند؛ بسیار توانا هستند و باید به آنها اعتماد کنیم. اعتماد به جوانان تنها راه رسیدن به فردایی بهتر است.

/روابط عمومی تضمین‌چی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول