آموزش‌مجازی باید در کنار آموزش‌حضوری باشد

مجازیست مونا فیاضی،معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع‌اداره آموزش وپرورش ناحیه ۴کرج:

  • کمبود پرورش در پایه های ابتدایی بیشتر دیده می شود. مخصوصا که این دانش آموزان کمتر در مدرسه حضور داشته اند. البته تدریس های مجازی برای دانش آموزان خودخوان ممعاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع‌اداره آموزش وپرورش ناحیه ۴کرج زایای بسیاری داشته که حاوی یادگیری بیشتر در همه زمینه ها بوده است.
  • آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری، فضایی فوق‌العاده عالی برای پیشرفت دانش آموزان به وجود آورد که امکان دارد بعد از اتمام این روزهای سخت آموزش مجازی را در کنار آموزش حضوری بصورت مکمل داشته باشیم.
  • فضای مجازی را می توان به یک اقیانوس بزرگ تشبیه کرد که دانش آموزان و دانشجویان در آن مانند غواصانی هستند که برای زنده ماندن و رسیدن به ساحل نیازمند مهارت بالا و قطب نما هستند.
  • آموزش مجازی برای دانش‌آموزان خودخوان و هدفمند کاملا عالی بوده و نه تنها باعث پسرفت آنان نشده بلکه سبب پیشرفت نیز بوده است. آموزش های مجازی باید ادامه یابد تا که دانش آموزان بتوانند به علمشان بیفزایند و زندگی خود را بهبود ببخشند زیرا که دنیای امروز دنیای ارتباطات است بنابراین آموزش های مجازی، می تواند به دانش آموزان استفاده پر مهارت از رسانه ها را بدهند و همین باعث پیشرفت کشور خواهد شد.

/پانا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول