توییتر درخواست کاربران را برای ویژگی های پولی بررسی می کند

مجازیستتوییتر اعلام کرد درخواست‌های کاربرانی را بررسی می‌کند که می‌خواهند برای نخستین بار ویژگی‌های محتوای اشتراکی و بلیتی را آزمایش کنند. این در حالی است که این شبکه اجتماعی سعی دارد روش‌های بیشتری را برای درآمدزایی کاربران ایجاد کند.

کاربران توییتر می‌توانند برای دسترسی به قابلیت «سوپر فالوز» درخواست خود را ارائه کنند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای انحصاری را به مشترکانی بفروشند که حق عضویت پرداخت می‌کنند. همچنین قابلیت «Ticketed Spaces» نیز گزینه‌ای است که در ازای دریافت هزینه به کاربران اجازه می‌دهد وارد چت روم هایی شوند که توئیتر میزبان آنها است.
هر دو ویژگی بخشی از طرح توئیتر برای رقابت با شرکت‌های رسانه‌ای دیگر هستند تا ‬با‬ ایجاد درآمدزایی، ‬ تعداد بیشتری از پدیدآورندگان محتوای تأثیرگذار را جذب کند.
کاربرانی می‌توانند از ویژگی «سوپر فالوز» استفاده کنند که حداقل ۱۰ هزار فالوئر در توئیتر داشته باشند. همچنین افرادی با هزار فالوئر می‌توانند به ویژگی «Ticketed Spaces» نیز دسترسی یابند.
در این میان توییتر ۳ درصد از درآمد پدید آورنده محتوا را دریافت می‌کند. اما هنگامیکه درآمد کاربر از ۵۰ هزار دلار بیشتر شد، این شبکه اجتماعی سهم ۲۰ درصدی از درآمد وی کسر می‌کند.
البته این شبکه اجتماعی هم اکنون روی درخواست‌های افراد برای دسترسی به این ویژگی‌ها تمرکز می‌کند اما در آینده برندها، ناشران و سازمان‌های غیرانتفاعی که در توییتر مخاطب دارند نیز می‌توانند از ویژگی‌های جدید استفاده کنند.
/مهر به نقل از رویترز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول