بایدها و نبایدهای ویتنامی

مجازیست بین‌المللوزارت اطلاعات و ارتباطات ویتنام آیین‌نامه بایدها و نبایدهای فضای مجازی را به منظور دسترسی به یک فضای مجازی سالم و امن منتشر کرد.

براساس این آیین‌نامه کاربران باید از نام کامل و واقعی خود برای ثبت نام در ارائه دهندگان خدمات استفاده کنند تا در هنگام استفاده از فضای مجازی احراز هویت نام های مستعار ، آدرس وب سایت و نقاط تماس خود را تسهیل کنند.

همچنین کاربران فضای مجازی ملزم به حفظ محرمانگی اطلاعات خود هستند و درصورتی که مورد هک یا سوء استفاده قرار بگیرند باید ارائه دهندگان خدمات شبکه را مطلع نمایند.

اطلاعات و اخبار باید از منابع رسمی به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر این ، در این آیین‌نامه از کاربران خواسته شده رفتارهایشان را مطابق با ارزش های اخلاقی، فرهنگ و سنت های ویتنام انجام دهند و از کلمات یا عباراتی که نفرت ، تحریک خشونت ، تبعیض نژادی ، نژادی ، جنسیتی را به همراه دارند استفاده نکنند.

این آیین‌نامه از کاربران ویتنامی خواسته است در محافظت از کودکان و خردسالان از ظرفیت اقوام و دوستان خود استفاده نمایند. و همچنین ارائه دهندگان خدمات فضای مجازی را ملزم بهاتخاذ تدابیری برای اطمینان از ایمنی و رشد سالم کودکان و خردسالان از طریق شبکه های اجتماعی مطابق با قوانین ویتنام کرده است.

ارائه رهنمودهایی را برای استفاده ایمن و سالم از شبکه های خود بویژه در مناطق محروم، اعلام حقوق و تعهدات و منع ارائه اطلاعات کاربران به شخص ثالث، از دیگر خواسته‌های این قانون از ارائه‌دهندگان خدمات شبکه است.

ارائه دهندگان خدمات شبکه های اجتماعی باید پس از دریافت هرگونه اخطار از مقامات ذی صلاح که درخواست حذف اطلاعات ناقض حق نسخه برداری یا قانون شکنی را دارند، با سازمان ها و افراد مربوطه هماهنگی لازم را برای رسیدگی به این موارد تحت قوانین و مقررات حاکم انجام دهند.

/Tuoi Tre News/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول