اینستاگرام قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر دسکتاپ را آزمایش می‌کند

مجازیستتاکنون کاربران اینستاگرام برای ارسال پست به فید شخصی خود باید از اپلیکیشن موبایل یا روش‌های غیر مستقیم دیگر استفاده می‌کردند. اکنون اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر دسکتاپ است.

سخنگوی اینستاگرام ضمن تایید این قابلیت:

  • با توجه به اینکه بسیاری از کاربران از طریق کامپیوترهای شخصی خود به اینستاگرام دسترسی دارند. بنابراین برای بهبود تجربه کاربری، اکنون ما در حال آزمایش قابلیت ارسال یک پست به فید شخصی کاربران از طریق مرورگر دسکتاپ هستیم.

پیشتر نیز یکی از کاربران توییتر با نام «الساندرو پالوزی» با انتشار پستی از تصمیم اینستاگرام مبنی بر قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر خبر  داد.  اما در آن زمان، پالوزی گفته بود که اینستاگرام در حال آزمایش این قابلیت به صورت داخلی و محدود است  اکنون به نظر می‌رسد وضعیت تغییر کرده، زیرا قابلیت جدید در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته و می‌توانند از طریق مرورگر دسکتاپ خود پست‌های جدیدی منتشر کنند.

به نظر نمی‌رسد که در پروسه ارسال پست به این روش، تفاوتی با نسخه اپ موبایل وجود داشته باشد. امکان بارگذاری چندین عکس، ویرایش و اعمال فیلترها روی تصاویر ارسال شده توسط مرورگر دسکتاپ نیز وجود دارد. پیش از این، کاربران اینستاگرام برای ارسال پست‌های خود از طریق دسکتاپ دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگری مانند تغییر تنظیمات کاربری یا اپلیکیشن‌های دیگر ندارند. اکنون به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد تجربه کلی خود را بیش از پیش شبیه به فیسبوک کند.

به صورت کلی می‌توان گفت قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر دسکتاپ یک تغییر قابل توجه و یک گام مهم در پیشرفت اپلیکیشن اینستاگرام محسوب می‌شود. همچنین این شرکت اخیرا تایید کرد که در حال آزمایش تغییر دیگری است که پیش از سایر محتواها «پست‌های پیشنهادی» را به کاربران نشان می‌دهد. این تغییر باعث می‌شود کاربران کنترل بیشتری روی الگوریتم‌ها داشته باشند و بتوانند برخی قابلیت‌های اپلیکیشن را شخصی‌سازی کنند.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول