شهرام شاهکار مدیر ارشد اجرایی دیوار شد

مجازیستشهرام شاهکار که در دو سال و نیم گذشته در تیم مدیریتی مجموعه دیوار حضور داشته پس از این به عنوان «مدیر ارشد اجرایی» (CEO) در دیوار فعالیت خواهد کرد. او پیش از این مدیرعامل ورتیکال خودروی دیوار بود که توانست در طول دوران فعالیت در این موقعیت، سهم بازار دیوار از معاملات خودرو را افزایش دهد. شاهکار در این مدت محصول «کارنامه»،‌ سرویس کارشناسی در محل و خرید و فروش سفارشی خودرو، را هم راه اندازی کرد.

او که سابقه مدیرعاملی اسنپ را هم دارد، دانش‌آموخته‌ی رشته MBA در دانشگاه بریتیش کلمبیا است. شهرام شاهکار در جایگاه مدیر ارشد اجرایی دیوار قرار است ورتیکال‌ها و محصولات دیگر دیوار را توسعه دهد.

شاهکار در استارتاپ‌های مختلفی فعالیت کرده است اما چهره او زمانی رسانه‌ای شد که به عنوان مدیرعامل اسنپ به جامعه خبری معرفی شد. او در پایان سال ۹۷ از اسنپ به دیوار رفت و مدیریت بخش خودروی دیوار را بر عهده گرفت. شاهکار پیش‌تر بخش خودروی دیوار را یکی از استراتژیک‌ترین بخش‌های این سایت خوانده بود و گفته بود که قصد دارد این بخش را توسعه دهد. او همچنین گفته بود که شاید بخش خودروی دیوار در آینده کاملا به صورت مجزا و مستقل به کار خودش ادامه دهد.

روابط عمومی دیوار همچنین اعلام کرد که «اشکان آرمندهی» کماکان در جایگاه مدیرعامل دیوار باقی می‌ماند.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول