آزمایش ویژگی پست‌های پیشنهادی در اینستاگرام

مجازیستبیش از پنج سال پس از آن که اینستاگرام از یک خوراک کاملاً زمانی جدا شد، ممکن است تغییر قابل توجه دیگری را برای نحوه مشاهده محتوا در سیستم عامل خود ایجاد کند. اینستاگرام اعلام کرد که در حال شروع آزمایشی با تعداد کمی از افراد است تا “پست‌های پیشنهادی” این پلتفرم را در سراسر فید خود مشاهده کنند. در برخی موارد، این بدان معنا است که محتوای پیشنهادی اینستاگرام در مقابل شما قبل از عکس‌ها و فیلم‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان شما ظاهر می‌شود.

پلتفرم اینستاگرام برای اولین بار در تابستان سال گذشته پست‌های پیشنهادی را معرفی کرد. این ویژگی محتوای جدیدی را به شما نشان می‌دهد تا بعد از دیدن عکس‌ها و فیلم‌های حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، در آن پیمایش کنید. این شرکت علاوه بر قرار دادن محتوای پیشنهادی در سرتاسر فید، کنترل‌های جدیدی را آزمایش می‌کند که به شما امکان می‌دهد که مشخص کنید پست‌ها از کجا دریافت شوند و همچنین ویژگی را برای مدت زمان محدود غیرفعال کنید.

این آزمایش شامل یک گزینه تنظیمات جدید است که به شما امکان می‌دهد موضوعات خاصی را که می‌خواهید مشاهده یا اضافه کنید. با ارائه بازخورد درباره یک پست خاص، می‌توانید توصیه‌های اینستاگرام را تغییر دهید و به این سیستم عامل اطلاع دهید که آیا چیز نامناسبی نشان می‌دهد یا با علایق اعلام شده شما مطابقت ندارد یا… همین کنترل‌ها به شما امکان می‌دهند پست‌های پیشنهادی را به طور کامل به مدت ۳۰ روز از خبرمایه خود پنهان کنید.

سخنگوی اینستاگرام گفت که این آزمایش را در پاسخ به بازخورد مثبتی که این شرکت درباره «کیفیت توصیه ها» با ارسال پست‌های پیشنهادی جمع آوری کرده است، انجام می‌دهد.

/باشگاه خبرنگاران جوان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول