اینستاگرام امکان لینک دادن در استوری را برای همه فعال می‌کنند

مجازیست ویشال شاه، مدیر محصول اینستاگرام در مصاحبه با ورج:

  • فعلا این قابلیت به صورتی ارائه شده تا بازخورد مردم را ببینیم چرا که اینستاگرام نیم نگاهی به شایعات و کلاهبرداری با استفاده از این لینک‌ها دارد. به علاوه، شاه می‌گوید که استیکرها برای کاربرد فعلی لینک در اینستاگرام مناسب هستند.
  • این آزمایش لینک‌ها را وارد همان سیستم کلی می‌کند که از منظر سادگی سیستم، منطقی به نظر می‌رسد.

این قابلیت احتمالا به همان استوری‌ها محدود می‌شود.اینستاگرام مدت‌ها است که از روش هویج و چماق برای کاربرانش استفاده می‌کند. اگر به حدی که الگوریتم انتظار دارد پستی ارسال نکنید، احتمال دارد از کانون توجه خارج شوید.

اما اگر موفق باشید، احتمال دارد دنبال کنندگان زیادی جذب کنید و زمانی که به عدد جادویی ۱۰ هزار فالور برسید، می‌توانید لینکی به یک سایت خارجی ارجاع دهید. البته کاربران وریفای شده بدون توجه به تعداد دنبال کننده به ارجاع لینک خارجی دسترسی دارند.

بسیاری معتقدند ارجاع لینک خارجی یک قابلیت ساده است که می‌تواند برای همه کاربران اینستاگرام مفید باشد. کسانی که دنبال کنندگان چندانی ندارند نیز شاید بخواهند کار خود را با دوستان، همکاران و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند. بسیاری از افراد و کاربران از پیچیدگی ارجاع لینک برای کاربران معمولی راضی نیستند. برای ارجاع یک لینک ساده باید لینک را در بیو به اشتراک گذاشته و از دنبال کننده‌ها بخواهید که آن را کپی کرده و دوباره در مرورگر موبایل پیست کنند.

این قابلیت جدید برای اینستاگرام که دوست دارد فاصله خود را با تیک‌تاک بیشتر کند نیز مفید است. تیک‌تاک هفته گذشته قابلیت پرش‌ها یا Jumps را معرفی کرد که از طریق آن می‌توانید مثلا دستور پخت غذا را به ویدیو خود منتقل کنید یا لینکی به یک صفحه ویکی‌پدیا را، در آن جای دهید. با این حال این قابلیت امکان لینک مستقیم را به جز برای لینک‌هایی که در صفحات پروفایل پست شده فراهم نمی‌کند.

امکان قرار دادن لینک به اینستاگرام کمک می‌کند تا در راستای تبدیل شدن به یک شبکه خرید خانگی پیشروی کند. فروشندگان کوچک از این پس بیشتر مایل به استفاده اینستاگرام هستند و به سادگی با متصل کردن یک لینک می‌توانند کاربران را به وب‌سایت‌های خارجی ارجاع دهند.

متاسفانه، این قابلیت متصل کردن لینک به استیکر هنوز در اختیار تمام کاربران نیست. این ویژگی ابتدا با تعداد محدودی از کاربران آزمایش می‌شود و معلوم نیست چه زمانی این قابلیت در اختیار تمامی کاربران قرار گیرد.

/پیوست به نقل از Vergeو Gizmodo/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول