کریستیانو رونالدو با ارزش ترین تبلیغات را در اینستاگرام دارد

مجازیستسرویس HopperHQ که به انالیز شبکه های اجتماعی میپردازد در جدیدترین گزارشش براساس پارامترهای مختلف، لیست از میزان مبالغی که سلبریتی های اینستاگرام میتوانند بابت هر پست تبلیغی دریافت کنند رو برای سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است.

کریستیانو رونالدو- ۱٫۶ میلیون دلار

کریستیانو رونالدو، سوپراستار فوتبال جهان در صدر پردرآمدترین افراد جهان در اینستاگرام قرار گرفت. او برای اولین بار و بعد از پشت سر گذاشتن دواین جانسون هنرپیشه سرشناس هالیوودی این عنوان را به خود اختصاص داده است.

گفته می‌شود رونالدو می‌تواند به ازای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود در اینستاگرام درآمدی در حدود یک میلیون و ششصد هزار دلار داشته باشد. این آماری است که شرکت «هاپر اچ کیو» که در زمینه مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد، منتشر کرده است. رونالدو حالا بیشتر از ۳۰۸ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد که از این نظر نیز از همه مردم جهان جلوتر است. رونالدو اخیراً تبلیغات برندهایی مثل کلییر، لایو اسکور و اینسپاریا را در صفحه خود قرار داده و البته قطعاً خبری از کوکاکولا در صفحه او نیست!

دواین جانسون – یک میلیون و ۵۲۰ هزار دلار

ستاره سابق کشتی حرفه‌ای و هنرپیشه و تهیه کننده فعلی هالیوود که ملقب به صخره است بابت هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام بیش از یک و نیم میلیون دلار درآمد دارد. این ستاره ۴۹ ساله بیش از ۲۵۰ میلیون فالوئر دارد و پیش از این در صدر جدول پردرآمدترین‌های اینستا قرار داشت.

آریانا گرانده – یک میلیون و ۵۱۰ هزار دلار

گفته می‌شود آریانا گرانده خواننده سرشناس هم می‌تواند مبلغی بالاتر از یک و نیم میلیون دلار بابت هر پست خود دریافت کند. این ستاره ۲۸ ساله ۲۴۸ میلیون فالوئر دارد و از این نظر پرطرفدارترین خواننده جهان در شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید.

کایلی جنر – یک میلیون و ۴۹۰ هزار دلار

کایلی جنر، یکی از ستاره‌های رئالیتی شو در آمریکا و از خانواده کارداشیان، بابت هر پست خود حدود ۱٫۴۹ میلیون دلار کسب درآمد می‌کند. این خانم ۲۳ ساله هم با ۲۴۵ میلیون فالوئر یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های جهانی در اینستاگرام است. او با حضور در مستند زندگی کارداشیان‌ها که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۱ پخش شد به شهرت و ثروت خود افزود.

سلنا گومز – یک میلیون و ۴۶۰ هزار دلار

هنرپیشه و خواننده آمریکایی می‌تواند چنین مبلغی را بابت هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام دریافت کند. تبلیغات در صفحه این هنرمند ۲۸ ساله در معرض دید ۲۴۱ میلیون نفر فالوئر او قرار می‌گیرد. او در سال‌های نوجوانی با حضوردر کارهای کمپانی دیزنی به شهرت رسید و بعد از آن هم فیلم‌های زیادی بازی کرد و مشهورتر شد.

کیم کارداشیان – یک میلیون و ۴۱۰ هزار دلار

این ستاره ۴۰ ساله هم مثل خواهر ناتنی جوانترش کایلی جنر در رئالیتی شو و با جنجالهای رسانه‌ای به شهرت رسید. او حالا ۲۳۲ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و البته زمانی پرمخاطب‌ترین فرد در اینستاگرام بود که این عنوان را از دست داده است.

لیونل مسی – یک میلیون و ۱۶۰ هزار دلار

فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان هم دیگر فوتبالیستی است که به جمع پردرآمدترین‌های اینستاگرام راه یافته است. او بالای یک میلیون دلار بابت هر پست تبلیغاتی یا اسپانسرشیپ دریافت می‌کند. ستاره ۳۴ ساله که حالا قراردادش با بارسلونا هم به پایان رسیده و عملاً بدون تیم است حدود ۲۲۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

بیانسه – یک میلیون و ۱۴۰ هزار دلار

یک خواننده آمریکایی دیگر در فهرست گرانقیمت ترین های اینستاگرام. بیانسه ۳۹ ساله  سومین خواننده پرطرفدار جهان در اینستاگرام به حساب می آید که حدود ۱۹۰ میلیون نفر دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد.

جاستین بیبر – یک میلیون و ۱۱۰ هزار دلار

خواننده آمریکایی جاستین بیبر هم درآمدی میلیون دلاری بابت هر پست تبلیغاتی خود در اینستاگرام دارد. او در ۲۷ سالگی بیش از ۱۸۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و پرطرفدارترین خواننده مرد جهان در شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید.

کندال جنر – یک میلیون و ۵۰ هزار دلار

دهمین نفر در لیست پردرآمدترین‌های اینستاگرام هم از خواهران کارداشیان است که او هم بابت هر پست تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی درآمد هنگفتی دارد. کندال ۲۵ ساله بیش از ۱۷۲ میلیون فالوئر در اینستا دارد و سومین رئالیتی استار پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی به حساب می آید. او هم فقط با حضور در مجموعه مستند زندگی کارداشیان‌ها مثل دو خواهرش به شهرت رسید.

/خبر ورزشی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول