حمایت معاونت علمی و فناوری از بازی‌های جدی

مجازیست–رویداد بازی‌های جدی شناختی ماراتنی برای ساخت  است و به مدت ۳ روز با هدف ایده ‌پردازی و تجربه ساخت یک بازی جدی برگزار می‌شود.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با همکاری با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و بنیاد ملی نخبگان با هدف شناخت استعدادهای برتر و توانمندی‌های شرکت‌های خلاق و ایده‌پرداز که در علوم و فناوری‌های شناختی فعالیت می‌کنند، حضور ایده‌پردازان در این ماراتن فناورانه آسان کرده است.
استعدادیابی و توانمندسازی با رویکرد شناختی حامی‌ مالی و طراح مساله این رویداد به میزبانی ۳ شهر تهران، تبریز و اصفهان به شکل هماهنگ برگزار می‌شود اما تمامی‌ایده‌ها از سراسر کشور می‌توانند در این رویداد حضور پیدا کنند.
رقابت‌ها در شهرهای یادشده به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد و از بهترین بازی‌های رومیزی یا دیجیتالی این بخش تقدیر به‌عمل می‌آید.
علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب و معرفی ایده نوآورانه خود تا ۲۳ مهرماه سال جاری در این رویداد همراه با تیم‌هایشان شرکت کنند و از حمایت‌های لازم برخوردار شوند. ایده‌پردازان برای ارائه طرح و شرکت در این ماراتن می‌توانند در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ثبت ‌نام کنند.
/معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول