مجازیست میهمان سپهر

مجازیست–رسول شکری نیا، مدیر شبکه سپهر:

  • شبکه سپهر به منظور توسعه فعالیت های خود در حوزه تخصصی و ارتقاء سطح سواد فضای مجازی کاربران و مخاطبان، برنامه ترکیبی «مجازیست» را تولید کرده است و از هفته آینده در کنداکتور پخش قرار می دهد.
  • در این برنامه ۷۵ دقیقه ای فعل و انفعالات حوزه فضای مجازی در لایه‌های مختلف اعم از کاربران، پلتفرم ها، فناوری‌های نوین، آینده پژوهی، سواد رسانه و فضای مجازی، چهره‌ها و فعالان فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، کسب و کارهای مجازی و… بررسی می‌شود.
  • تلاش همکاران ما در همه برنامه‌های شبکه سپهر و ازجمله برنامه «مجازیست» توجه جدی به مخاطب و استفاده کننده‌هاست و در این برنامه نیز تولیدات مردمی، سئوالات مردمی و مخاطبان نوجوان و جوان در اولویت قرار دارند.
  • بخش اتاق خبر برنامه نیز در هرقسمت آخرین ترندها، اخبار پربازدید و وقایع و حواشی حوزه فضای مجازی را با رویکرد کارشناسی، تحلیل و ارائه خواهد کرد و صحت و سقم اخبار، شایعات و فیک نیوزها در فضای مجازی را نیز با بررسی روزانه یک موضوع ارائه می دهد.
  • محوری ترین آیتم این برنامه بخش پرونده ویژه است که با حضور کارشناسان و مدیران و مسئولان و نیز چهره‌های شاخص فضای مجازی به صورت مستمر متناسب با اولویت های مورد نظر مردم، مسائل مرتبط با فضای مجازی مانند هوش مصنوعی، رمز ارزها، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، پلتتفرم های گوناگون، شبکه ملی اطلاعات، بازی‌های ایرانی و غیر ایرانی، اینفلوئنسرها و راهبران مجازی، تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی، وی او دی‌ها و تلویزیون‌های تعاملی و…  را بررسی می‌کند و متناسب با موضوع برنامه، راهکارهای مناسب برای رفع دغدغه‌ها، خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان ارائه می دهد.
  • شبکه سپهر در رویکرد جدید خود میزبان همه تلاشگران عرصه فضای مجازی است و بنا دارد زحمات، تلاش ها و موفقیت های فعالان لایه‌های مختلف فضای مجازی را با رویکرد حمایتی پیگیری و دنبال کند بنابراین سامانه‌های پیامکی، شبکه‌های اجتماعی و سایت خود را تعاملی و دوسویه دیده است که از یک طرف تولید و پخش آثار حرفه ای، کیفی و با میزان تاثیرگذاری مشخص در دستور کار است و از طرف دیگر تولید کنندگان مردمی، جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها، مجموعه‌های تولید محتوای مردمی و انقلابی، نهادها و سمن‌های فعال در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی این شبکه را در کنار خود خواهند دید.
  • علاوه بر برنامه‌های تامینی، معرفی برنامه‌های برتر شبکه‌ها، ظرفیت های پلتفرم های گوناگون و آثار برتر تولید مردم که از استانداردهای لازم برای پخش تلویزیونی برخوردار باشند در کنداکتور شبکه سهم خواهند داشت.
  • برنامه‌های جامع شبکه سپهر در دوره جدید فعالیت خود در بخش های گوناگون تدوین و در حال طی مراحل پیش تولید، تولید و تصویربرداری است و همین ماه، برنامه ریزی برنامه اصلی و محوری شبکه به اتمام می رسد که طی آن بسیاری از فعالیت های مهم که دست برتر شبکه در فضای رسانه و مجازی است به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

/روابط عمومی رسانه ملی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول