لینکدین لو رفتن اطلاعات ۷۰۰ میلیون کاربر خود را رد کرد

مجازیست–براساس گزارش مرکز «رستورپرایویسی»، گروهی از هکرها در تاریخ ۲۲ ژوئن یعنی حدود یک هفته قبل ادعا کردند که اطلاعات لینکدین را برای فروش در اختیار دارند.

در این گزارش همچنین آمده که این داده‌ها نام‌های کامل، شماره تلفن‌ها، آدرس‌های فیزیکی، آدرس‌های ایمیل، نام کاربری URL، شناسه کاربری لینکدین، سوابق موقعیت جغرافیایی، جنسیت، حساب‌های دیگر رسانه‌های اجتماعی، سایر نام‌های کاربری، تجارب شخصی یا شغلی و پیش‌‌زمینه کاری افراد را شامل می‌شوند.
لینکدین روی سایت اینترنتی خود اعلام کرد:
  • گروه‌های ما مجموعه‌ای از داده‌های ادعا شده لینکدین را که برای فروش ارسال شده مورد تحقیق قرار دادند. ما می‌خواهیم به صورت کاملا شفاف اعلام کنیم که این موارد به عنوان نقض داده محسوب نمی‌شود و هیچ‌گونه اطلاعات خصوصی اعضای لینکدین فاش نشده است.
  • تحقیقات اولیه ما نشان می‌دهد که این داده‌ها از لینکدین و سایر وبسایت‌های مختلف حذف شده‌اند و همان داده‌های گزارش شده در اوایل سال جاری و در به‌روزرسانی امنیتی آوریل ۲۰۲۱ را شامل می‌شود.
شبکه اجتماعی لینکدین بیانیه خود را به همراه پیوندی به صفحه‌ای که در آن نرم‌افزارها و برنامه‌های افزودنی ممنوع را فهرست کرده، منتشر کرد و توضیح داد اجازه استفاده از هرگونه نرم‌افزار شخص ثالث از جمله افزونه‌های مخصوص مرورگرها، برنامه‌های اضافه شده به مرورگر، بات‌ها و بدافزارها را نمی‌دهد.
/همکاران سیستم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول