«متخصصان» فیس‌بوک در راهند

مجازیستبا این تغییر، که فیس بوک می‌گوید برای گروه‌ها در دسترس است، مدیر گروه می‌تواند یکی از اعضای گروه را به عنوان همتخصص» به گروه دعوت کند و اگر فرد بپذیرد، نشان دیگری در کنار نام خود مانند روش شناسایی ناظران و سرپرست ها گروه دریافت می‌کند.

البته متخصص بودن در گروه به شما امکان کنترل بیشتر ویژگی‌های گروه، یا دید بیشتر در گروه را نمی‌دهد. در عوض، فیس بوک آن را به عنوان راهی برای مدیران گروه برای برجسته کردن اعضایی که احتمالاً اطلاعات مفیدی برای به اشتراک گذاشتن با بقیه گروه دارند، ارائه می‌دهد. کارشناسان همچنین می‌توانند جلسات پرسش و پاسخ یا اتاق‌های صوتی زنده برگزار کنند.

همچنین به طور جداگانه، فیس بوک در حال آزمایش ویژگی است که به مدیران گروه اجازه می‌دهد فعالانه متخصصین را برای گروه خود پیدا کنند. این آزمایش، که با گروه‌های مرتبط با تناسب اندام و بازی شروع می‌شود، به افراد اجازه می‌دهد تا خود را به عنوان یک متخصص در یک موضوع خاص معرفی کنند.

در این موارد، سرپرستان گروه می‌توانند کارشناسانی را جستجو کنند که قبلاً در گروه آن‌ها عضو نبوده و آن‌ها را به عضویت دعوت کنند. این متخصصان همچنین این توانایی را دارند که به طور خودکار «دنبال کنندگان تازه وارد صفحه» را برای عضویت در هر گروهی که به عنوان یک متخصص در آن عضو می‌شوند، دعوت کنند.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول