ایموجی‌های صدادار در فیس‌بوک

مجازیست–کتابخانه اولیه Soundmoji فیس بوک شامل کلیپ‌های صوتی برای ایموجی‌های استاندارد شامل دست زدن، طبل زدن و همچنین خنده می‌شود. در این قابلیت همچنین با کلیپ‌های صوتی از هنرمندانی مانند «ربکا بلک» هم روبه‌رو هستیم.

در این ویژگی جدید فیس بوک مسنجر کلیپ‌های صوتی برخی فیلم‌ها و سریال‌ها مانند «بروکلین ناین ناین» هم وجود دارد. این شبکه اجتماعی به مرور زمان افکت‌های صوتی و کلیپ‌های جدیدی را به کتابخانه Soundmoji اضافه خواهد کرد.

اگر می‌خواهید در فیس بوک مسنجر چنین قابلیتی را تجربه کنید، تنها کافیست در یک چت روی آیکون چهره خندان به همراه اسپیکر ضربه بزنید. در اینجا پیش نمایشی از ایموجی‌های صوتی از کتابخانه در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید از میان آن‌ها ایموجی موردنظرتان را انتخاب کنید.

در حالی که شاید چنین ویژگی در نگاه اول جذاب به نظر برسد، اما می‌تواند برای دریافت‌کنندگان پیام آزاردهنده باشد. در حال حاضر فیس بوک اشاره‌ای به این موضوع نکرده که دریافت‌کنندگان پیام‌ها می‌توانند Soundmoji را غیرفعال کنند یا خیر.

طبق آمار، فیس بوک مسنجر ماهانه ۱,۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و هر روز کاربران بیش از ۲.۴ میلیارد پیام و ایموجی توسط آن ارسال می‌کنند. با قابلیت جدید کاربران به راه تازه‌ای برای برقراری ارتباط با دیگران دست پیدا می‌کنند. با این حال باید منتظر ماند و دید ایموجی‌های صوتی از سوی کاربران مورد استقبال قرار می‌گیرد یا نه.

در صورتی که کاربران فیس بوک مسنجر نسبت به این قابلیت علاقه نشان دهند، شاید در آینده شاهد استفاده از آن در دیگر سرویس‌های فیس بوک مانند واتس‌اپ و اینستاگرام هم باشیم. هرچند نمی‌توان درباره چنین موضوعی اظهارنظر قطعی کرد و شاید هیچ‌گاه کاربران این پلتفرم‌ها به آن دسترسی پیدا نکنند.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول