حمایت معاونت علمی ریاست جمهور از بازی‌های جدی

مجازیست–ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که از سال ۱۳۹۸ در شبکه حامیان و همکاران رویداد جایزه بازی‌های جدی قرار گرفته است، با حمایت مالی ۱۵۰ میلیون ریالی در سال ۱۳۹۸ و ۵۰۰ میلیون ریالی در سال ۱۳۹۹ از بازی‌های جدی فناورانه تقدیر کرد، امسال نیز از آثار برتر در موضوع بازی‌های مبتنی بر فناوری‎‌‌های واقعیت افزوده(AR)، واقعیت مجازی(VR)، بلاکچین و هوش مصنوعی حمایت و جوایز نقدی و تسهیلات به برگزیدگان اعطا خواهد کرد.

براین اساس ستاد به بازی‌های منتخب خود در جشنواره بازی جدی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، به بازی‌های منتخب بخش هکاتون بازی‌های جدی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، به مقالات منتخب بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی و تا سقف ۲ میلیارد ریال تسهیلات (در قالب وام قابل‌تبدیل به بلاعوض، زیرساخت‌های مورد نیاز و رفع موانع) برای بازی‌های برگزیده ستاد در هکاتون بازی‌های جدی اهدا خواهد کرد.

گفتنی است پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی که هر سال توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و به همت معاونت پژوهش آن برگزار می‌شود، امسال هم در سه بخش اصلی خود یعنی جشنواره، هکاتون و سمپوزیوم میزبان شرکت‌کنندگان و آثار ارائه شده توسط آنها خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار مرتبط در حوزه‌های مورد حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اینجا کلیک کنند. ضمن اینکه برای ارسال آثار تا ۲۳ مهرماه فرصت دارید.

/روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول