ویژگی جدید اینستاگرام برای کنترل محتوای حساس

مجازیست–تب اکسپلور تصاویر، مکانها و جست و جوهای محبوب را بر اساس علایق کاربران نمایش می دهد و به آنها امکان می دهد به گشت و گذار در بخشهایی مانند غذا، هنر و سفر و موارد دیگر بپردازند.

اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اینستاگرام به کاربرانش کنترل بیشتری برای تعیین این که تا چه حد مایل هستند محتوای حساس را در تب اکسپلور مشاهده کنند، فراهم می کند.

اینستاگرام در پستی اعلام کرد ما تصدیق می کنیم که همه سلایق متفاوتی برای آنچه می خواهند در اکسپلور مشاهده کنند، دارند و این کنترل به آنها درباره محتوایی که مشاهده می کنند، قدرت انتخاب بیشتری می دهد.

اینستاگرام مانند سایر پلتفرمهای شبکه اجتماعی مدتها با این مسئله در کشمکش بوده که چگونه بر محتوای مشکل ساز یا زیان آور در پلتفرمش نظارت کند. این اپلیکیشن تغییرات دیگری را برای کاربرانش صورت داده که شامل افزودن ابزارهای جدید به منظور غیرفعال کردن کامنت گذاری یا محدود کردن فرد خاصی برای تعامل بیشتر با آنها بوده است.

بر اساس این گزارش، پلتفرمهای شبکه اجتماعی با داغ شدن رقابت، میلیاردها دلار سرمایه گذاری می کنند تا تولیدکنندگان محتوا را به پلتفرمهای خود بیاورند و همزمان تلاش می کنند امکان انتشار محتوای سالم را در پلتفرمهایشان فراهم کنند.

/ایسنا به نقل از رویترز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول