توصیه‌های امام جمعه تهران برای اینترنت پاک

مجازیستسید احمد خاتمی، عضو فقیه شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران پدر یادواره شهدای پاسدار شهرستان ابهر:

  • فضای مجازی آلوده دقیقاً قتلگاه اخلاق و منش جوانان ماست.
  • البته ما هیچ‌گاه مخالف فضای مجازی نبوده‌ایم و نیستیم و برخی‌ها به غلط عنوان می‌کنند که نظام با فضای مجازی مخالف است؛ ما با فضای مجازی آلوده مخالفیم و همواره موافق فضای مجازی پاک هستیم؛ در دهه محرم سال گذشته فضای مجازی پاک حاکم شد و دقیقاً ما طرفدار همان فضای مجازی هستیم.»
  • متاسفانه دولت فعلی اقدام تاثیرگذاری در زمینه مقابله با فضای مجازی آلوده انجام نداد؛ تقاضای ما از دولت منتخب که در دو هفته آینده شکل خواهد گرفت این است که در زمینه مقابله با فضای مجازی آلوده مقابله کند.
  • تمام کشورهایی که فناوری اینترنت را در اختیار دارند استفاده از اینترنت را برای جامعه هدف خود محدود کردند، به طور مثال در کشور روسیه خبری از فضای مجازی کشور آمریکا نیست؛ همه کشورها توسعه یافته به سمت بومی‌سازی اینترنت رفته‌اند ولی متاسفانه دولتمردان ما اقدامی در راستای تشکیل اینترنت ملی نکردند.
  • انتظار و مطالبه نخست ما از رئیس‌جمهور منتخب این است که توصیه ولایت را جدی بگیرد و هرچه سریعتر این پروژه مهم را اجرایی کند.
  • وقتی فضای مجازی تمام کشورها در اختیار جوانان ما قرار دارد یعنی اینکه فرهنگ تمام کشورها در منازل تمام خانواده‌های ایرانی وجود دارد و آن‌ها به راحتی می‌توانند فرهنگ‌های غلط خودشان را غالب جوانان کنند.
  • آمریکا و بیگانگان دقیقاً می‌خواهند که شبکه ملی اینترنت در کشور اجرا نشود و به راحتی بتوانند توسط فضای مجازی روی جوانان ایران تاثیر بگذارند و وقتی از طریق فضای مجازی جوانان ما را از خدا دور می‌کنند و آن‌ها را با شهوت آشنا می‌کنند معلوم است که دیگر آن جوانان اعتقادی به فرهنگ عاشورا و شهادت نخواهند داشت.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول