گزارش سالانه شبکه تبلیغاتی مدیااد منتشر شد
مجازیست–در این گزارش، آمار و ارقام تبلیغات آنلاین در فضای وبسایتهای ایرانی از اردیبهشت ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ ارائه شده است.
مطالعه این گزارش، به بازاریابان و صاحبان کسبوکارهای ایرانی کمک میکند تا تصمیمات بهتری درباره کمپینهای تبلیغاتی خود در فضای وب بگیرند.
سرفصلها:
- ترافیک تبلیغاتی
- وضعیت تبلیغدهندگان
- گزارش کمپینهای پرداخت به ازای اکشن (CPA)
امیدواریم چنین گزارشهایی بتواند به فعالیت کسبوکارهای ایرانی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و شفافیت هرچه بیشتر فضای بازاریابی دیجیتال در ایران کمک کند.
علاقه مندان می توانند متن کامل این گزارش را از اینجا ببینند.
/مدیااد/