گزارش سالانه تبلیغات موبایلی تپسل منتشر شد

مجازیست–در گزارش سالانه، آمار و ارقام تبلیغات درون برنامه‌ای تپسل در سال ۱۳۹۹ ارائه شده است.

سرفصل‌های این گزارش عبارتند از:

  • ترافیک تبلیغاتی
  •  شاخص‌های تبلیغات موبایلی
  • درآمد ناشران
  • تبلیغات در جستجوی بازار

مطالعه این گزارش به بازاریابان، صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری در آینده بگیرند و همچنین، به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های ایرانی این دید را می‌دهد تا با رعایت برخی نکات، درآمد بیشتری از نمایش تبلیغات کسب کنند.

علاقه مندان می توانند متن کامل این گزارش را از اینجا مطالعه کنند.

/تپسل/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول