توییتر ویژگی فروش مستقیم محصولات را عرضه می‌کند

مجازیست-توییترقصد دارد ویژگی هایی مرتبط با فروش مستقیم کالا و محصولات را به این پلتفرم اضافه کرده و در دسترس کاربران قرار دهد.

این قابلیت جدید، اولین تلاش توییتربرای آزمایش و افزودن ویژگی‌های کسب و کاری به این پلتفرم نیست، اما فروش مستقیم کالا تاکنون در توییتروجود نداشته است. با ارائه این ویژگی کسب و کار‌هایی که در توییترحساب دارند می‌توانند محصولاتی که دوست دارند را بین حساب اصلی و تایم لاین برای نمایش به کاربران قرار بدهند.

البته توییتر گفته که فقط برند‌هایی محدود به این قابلیت دسترسی خواهند داشت که می‌توان از مهمترین و شناخته شده‌ترین آن‌ها به گیم استاپ اشاره کرد. توییتر هنوز زمان دقیق ارائه این قابلیت به برند‌های دیگر را اعلام نکرده است.

قابلیت فروش مستقیم کالا در توییتر، اکنون فقط در آمریکا در دسترس است و تنها کاربران سیستم عامل iOS توئیتر که از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند، می‌توانند به این ویژگی دسترسی داشته و آن را ببینند. با ارائه این ویژگی خریداران محصولات دیگر نیازی به خروج از توییتر برای وارد کردن مشخصات و پرداخت هزینه ندارند و تمامی فرآیند خرید در خود توئیتر امکان پذیر می‌شود.

گفتنی است که شبکه‌های اجتماعی بزرگ دیگر مانند فیسبوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و پینترست پیش‌تر این قابلیت پرداخت درون سرویسی را ارائه کرده بودند. توییتر هم در گذشته ویژگی کلید مخصوص خرید را برای توییت‌ها ارائه داده بود که در سال ۲۰۱۷ متوقف شد. این ماژول خرید نشان می‌دهد که مدیران این پلتفرم به دنبال روش‌های جدید برای کسب درآمد از توییتر هستند و نمی‌خواهند این کسب درآمد فقط از طریق نمایش تبلیغات باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول