بخش space توییتر اشتراک گذاری صوتی را آسان می‌کند

مجازیست–اسپیس توییتر در آخرین بروزرسانی خود کیفیت اشتراک گذاری صدا را بالا می‌برد.

براساس گزارش‌ها با قابلیت جدید توییتر، کاربران می‌توانند یک توئیت جدید را به طور مستقیم از Space بسازند، تا به چت صوتی اضافه شوند. در حالی که کاربران قبلاً نمی‌توانستند هنگام شنیدن توئیت‌های صوتی از صفحه موجود خارج شوند، اما در حال حاضر با این قابلیت جدید کاربران می‌توانند در حین انجام مکالمه، به راحتی در دیگر صفحه‌های توییتر پیمایش کرده و یا توئیت بزنند.

شایان ذکر است در سیستم عامل  iOS، توییتر همچنین کنترل‌های جدید «مدیریت مهمان» را اضافه می‌کند، که به میزبان اجازه می‌دهد تا راحت‌تر ببیند چه کسی در یک space است و چه کسی درخواست صحبت کرده است. براساس گزارش، این شرکت ویژگی جستجوی جدیدی را به برگه Spaces اضافه کرده که آزمایش آن در ماه ژوئن آغاز شده است. اکنون، به جای فقط یک لیست مرتب شده از Spaces فعال، کاربرانی که به برگه دسترسی دارند همچنین می‌توانند Spaces را با عنوان یا نام یا دسته میزبان جستجو کنند.

توییتر از زمان معرفی رقیبش یعنی Clubhouse در اواخر سال گذشته به طور مداوم در حال بروزرسانی است. این شرکت اخیراً پشتیبانی از نسخه وب این ویژگی را اضافه کرده و آزمایش اجازه دادن به میزبانان برای فروش بلیط مکالمات را آغاز کرده است.

شایان ذکر است پیش از این شرکت توییتر حساب کاربرانی که قوانین این شرکت را نقض و برای دیگران ایجاد مزاحمت می‌کردند را به تعلیق  درآورده و در صورت خطای مجدد حساب این کاربران را قفل کرده است. براساس گزارش‌ها این پیامرسان خصوصیات دیگری همچون محدود کردن ریپلای و ثبت رای منفی برای توئیت مختلف توسط کاربران را برای رضایت کاربران خود و عقب نماندن از رقیبش اضافه کرده است.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول