چگونه اکانت دیسکورد و اسپاتیفای را به یکدیگر وصل کنیم؟

مجازیست–اسپاتیفای به شما اجازه می‌دهد تا شبکه اجتماعی کوچکی از دوستانتان را تشکیل دهید و فعالیت‌های یکدیگر را زیر نظر بگیرید. اما چند نفر از دوستان شما در این کار شریک می‌شوند؟ یا تاکنون چند بار پیش آمده به لیست دوستانتان در اسپاتیفای سر بزنید و موسیقی‌ای که گوش می‌دهند را بررسی کنید؟ با توجه به جامع‌تر بودن دیسکورد احتمال بیشتری برای رخ دادن این اتفاق وجود دارد. با اتصال اکانت اسپاتیفای به دیسکورد می‌توانید متوجه شوید چه زمانی دوستانتان موسیقی گوش می‌دهند و از همه مهم‌تر اینکه به چه موسیقی‌ای گوش می‌دهند!

دیسکورد + اسپاتیفای = شبکه اجتماعی ایده‌آل!
  • نسخه پی‌سی اپلیکیشن دیسکورد را روی سیستم عامل ویندوز یا مک باز کنید. حتی می‌توانید از طریق نسخه وب دیسکورد نیز این کار را انجام دهید.
  • در اپلیکیشن دیسکورد روی گزینه «User Settings» کلیک کنید (آیکون چرخ‌دنده کوچکی که سمت راست تصویر پروفایلتان قرار دارد)
  • وقتی پنجره مربوط به گزینه «User Settings» باز شد روی «Connections» کلیک کنید تا پنجره جدیدی باز شود. پنجره «Connections» تمام اکانت‌هایی که می‌توانید به دیسکورد متصل کنید را به شما نشان می‌دهد.
  • زیر قسمت «Connect Your Accounts» روی آیکون اسپاتیفای کلیک کنید. در پنجره باز شده می‌توانید نام کاربری و پسورد اکانت اسپاتیفایتان را وارد کنید تا از این طریق اکانتتان به دیسکورد متصل شود.

  • وقتی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید، در قسمت «Connections» و از طریق پنجره‌ای کوچک به شما اعلام می‌شود که اکانت اسپاتیفایتان به دیسکورد متصل شده است. حتی یک نوع نشانه کوچک کنار نام کاربریتان نمایش داده می‌شود که یوزرنیم اسپاتیفایتان روی آن حک شده (شما می‌توانید نمایش این نشان را از منوی قسمت «Connections» غیرفعال کنید)
  • به صورت پیش‌فرض هر بار از طریق نسخه دسکتاپ اسپاتیفای شروع به گوش دادن به موسیقی کنید و درصورتی که وارد اکانت دیسکوردتان شده باشید، نمایش وضعیتتان در دیسکورد تبدیل به «Listening to Spotify» می‌شود.
  • کاربران دیگر می‌توانند روی نام شما کلیک کنند تا نام موسیقی‌ای که به آن گوش می‌دهید را مشاهده کنند. می‌توانند آن را روی اسپاتیفای خودشون پخش کنند یا با شما همراه شوند و تمام موسیقی‌هایی که گوش می‌دهید را نیز بشنوند. شما می‌توانید این امکان را نیز از طریق تنظیمان بخش «Connections» خاموش کنید.
/ویجیاتو به نقل از BusinessInsider/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول